3. LOT 3 – Modernizare DJ 208H, DN 29 – Corni – Sarafineşti – Poiana - Vorona, km 0+000 – 6+000 şi km 12+600 – 19+100,
Drumul judetean propus modernizarii leaga interesectiile cu drumurile laterale agricole, cu strazile din localitati, cu drumurile comunale si accese la proprietati.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort c...
3. LOT 3 – Modernizare DJ 208H, DN 29 – Corni – Sarafineşti – Poiana - Vorona, km 0+000 – 6+000 şi km 12+600 – 19+100,
Drumul judetean propus modernizarii leaga interesectiile cu drumurile laterale agricole, cu strazile din localitati, cu drumurile comunale si accese la proprietati.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..
4. LOT 4 – Modernizare DJ 294A, Avrămeni – Panaitoaia – D. Cantemir - DN 24, km 2+100 – 9+910,
Drumul judetean propus modernizarii leaga satele componente ale comunei Avrameni cu drumurile nationale DN 28 si DN 24C. De asemenea mai multe drumuri comunale aferente UAT-urilor pe care le tranziteaza isi au originea sau se termina in drumul judetean terminat.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..
6. LOT 6 – Modernizare DJ 294C, Borolea-Hăneşti, km 7+000 - 12+500,
Drumul judetean propus modernizarii leaga satele componente ale comunei Hanesti de intersectia cu drumul judetean DJ 292 şi DJ 282 cu acces in DN 29, comuna Manoleasa. De asemenea mai multe drumuri comunale aferente UAT-urilor pe care le tranziteaza isi au originea sau se termina in drumul judetean terminat.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..
1. LOT 1 – Modernizare DJ 282 B, lim. Jud. Iasi – Prajeni – Cimpeni – Flaminzi, km 34+398 – 50+161,
Drumul judeţean propus modernizarii leaga municipiul Botosani, satele componente ale comunei Prajeni si ale orasului Flaminzi de drumurile judetene DJ 282C, DJ 282, DJ 282B care asigura legatura cu municipiul Iasi, acesta fiind cel mai scurt traseu. De asemenea mai multe drumuri comunale aferente UAT-urilor pe care le tranziteaza isi au originea sau se termina in drumul judetean terminat.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..
2. LOT 2 – Modernizare DJ 298A, Darabani – DJ 293, km 0+250 – 10+000,
Drumul judetean propus modernizarii leaga centrele de comuna Mileanca, Havirna, Cordareni, precum si satele componente cu orasul Darabani si implicit face mai accesibil traficul dinspre orasul Darabani catre municipiul Dorohoi, orasul Saveni si Municipiul Botosani.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..
7. LOT 7– Modernizare DJ 293A, Coţuşca-Viişoara Mică - Viişoara, km 1+010 - 7+000,
Drumul judetean propus modernizarii leaga satele componente ale comunelor Cotusca, Viisoara de intersectia cu DJ 282 si DJ 293 cu acces in DN 29A, oras Darabani. De asemenea mai multe drumuri comunale aferente UAT-urilor pe care le tranziteaza isi au originea sau se termina in drumul judetean terminat.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..
5. LOT 5 – Modernizare DJ 291K, DJ 291B (Lozna) – Calinesti – DN 29C - Talpa, km 0+000 – 7+009,
Drumul judetean propus modernizarii leaga satele componente ale comunelor Cindesti, Sendriceni, Lozna si face legatura cu DN 29C, continuind din DN 29C pe o lungime de 0,46km, in localitatea Talpa. De asemenea mai multe drumuri comunale aferente UAT-urilor pe care le tranziteaza isi au originea sau se termina in drumul judetean terminat.
Proiectul se refera la modernizarea traseului amintit anterior, in vederea crearii unor conditii optime de siguranta si confort care vizeaza traficul rutier, precum si pentru cresterea vitezei de circulatie, astfel incat sa fie scurtati timpii de deplasare ai persoanelor care utilizează in mod frecvent aceste rute..