Feedback
I.D.: 29606828

Achizitie consumabile pentru echipa de management

Data publicarii
16.07.18 Exista 152.862 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
23.07.18
Pretul estimativ:
28.200,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1024472.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de consumabile pentru echipa de management, în cadrul proiectului „Sistem integrat de management pentru o societate informationala performanta“ (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 cod CPV 30192000-1- Accesorii de birou (Rev. 2); 39263000-3- Articole de birou (Rev. 2); 30192700-8- Papetărie (Rev. 2); 30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie (Rev. 2) ; 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev. 2) , conform spe...
Achizitia de consumabile pentru echipa de management, în cadrul proiectului „Sistem integrat de management pentru o societate informationala performanta“ (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 cod CPV 30192000-1- Accesorii de birou (Rev. 2); 39263000-3- Articole de birou (Rev. 2); 30192700-8- Papetărie (Rev. 2); 30199000-0 - Articole de papetărie şi alte articole din hârtie (Rev. 2) ; 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev. 2) , conform specificatiilor prevazute in Invitatia de participare si Caietul sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de consumabile pentru echipa de management, din cadrul proiectului „Sistem integrat de management pentru o societate informationala performanta“ (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 31.07.18
ACHIZITIE OBIECTE DE INVENTAR, FURNITURI DE BIROU SI MATERIALE CONSUMABILE 22.06.18
Servicii de consultanta pentru sistematizarea fondului legislativ, în vederea implementării proiectului „Sistem integrat de management pentru o societate informaţională performantă“ (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 26.09.19
Achiziţie "Servicii de consultanta pentru implementarea standardului ISO 9001:2015“ în cadrul proiectului "Sistem integrat de management pentru o societate informationala performanta(SIMSIP)“, cod SIPOCA 391  
ACHIZIŢIE DE SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU SISTEMATIZARE FOND LEGISLATIV pentru proiectul "Sistem integrat de management pentru o societate informaţională performantă" (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 21.07.21
„Servicii de consultanţă pentru implementarea managementului calităţii prin CAF şi a managementului performanţei de tip BSC, inclusiv analiză pentru dezvoltarea unei soluţii informatice“, pentru proiectul „Sistem integrat de management pentru o societate informaţionala performantă” (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 29.01.19
Achiziţie "Servicii de consultanta pentru implementarea standardului ISO 9001:2015“ în cadrul proiectului "Sistem integrat de management pentru o societate informationala performanta(SIMSIP)“, cod SIPOCA 391 27.01.20
„Servicii de informare si publicitate, promovare, organizare evenimente” pentru proiectul „Sistem integrat de management pentru o societate informaţională performantă” (SIMSIP), Cod SIPOCA 391 20.03.19
Achiziţionare materiale consumabile pentru echipa de management 15.12.21
Achiziţionare materiale consumabile pentru echipa de management 06.04.22