Feedback
I.D.: 57442686

Achizitie consumabile de birou

Data publicarii
27.05.21 Exista 698.513 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39263000-3 30199000-0 30197642-8 39292400-9 30192920-6 22816300-6 30197220-4 30125120-8 30192700-8
Pretul estimativ:
2.619,33 RON - 2.619,33 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul proiectului „CCSI – Model de intervenţie in procesul de incluziune si abilitare a romilor”, cod proiect PN 1008 finantat in cadrul Programului de Dezvoltare Locala prin Fondul Roman de Dezvoltare Sociala, implementat de Institutul pentru Politici Publice in parteneriat, vor fi achizitionate consumabile de birou si tonere necesare bunei desfasurari a activitatilor din proiect.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie consumabile de birou  
Achizitie consumabile de birou  
Materiale promoţionale proiect CCSI  
Contractul de furnizare "Echipamente IT şi licenţe/software aferent pentru echipa de management" pentru implementarea proiectului “Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502. 31.03.20
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Contract de furnizare materiale cu caracter promoţional – proiect Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502. 17.12.19
FURNIZARE CONSUMABILE PROIECT  
FURNIZARE CARTI DE POVESTI PENTRU PROGRAMUL ”CLUBUL POVESTITORILOR”  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21