Feedback
I.D.: 6385856

Achizitie consumabile birou (produse de papetarie, rechizite de birou etc), necesare pentru implementarea proiectului BURSA LOCURILOR DE MUNCA ONLINE (BLMO) (Contract de finantare - POSDRU/123/4.1/S/134077)

Data publicarii
14.05.15 Exista 96.439 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.05.15
Pretul estimativ:
5.590,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie consumabile birou (produse de papetarie, rechizite de birou, accesorii de birou, articole marunte de birou)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de informare si publicitate necesare implementarii proiectului ”BURSA LOCURILOR DE MUNCA ONLINE (BLMO)” - POSDRU/123/4.1/S/134077 21.05.15
Achizitie produse de papetarie si accesorii de birou pentru desfasurarea activitatilor în cadrul proiectului POSDRU/125/5.1/S/126058 cu titlul „Oportunitati sporite pentru someri si persoanele in cautarea unui loc de munca, din regiunile Centru si Nord-Vest, pentru participarea viitoare pe o pia?a a muncii moderna, flexibila ?i inclusiva” 09.09.14
Achizitie produse de papetarie si accesorii de birou pentru desfasurarea activitatilor în cadrul proiectului POSDRU/125/5.1/S/126058 cu titlul "Oportunitati sporite pentru someri si persoanele in cautarea unui loc de munca, din regiunile Centru si Nord-Vest, pentru participarea viitoare pe o piata a muncii moderna, flexibila si inclusiva”  
Furnizarea echipamentelor IT necesare pentru implementarea proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Noşlac, judeţul Alba", cod F-PNRR-Dotari-2023-4146", contract de finantare nr. 755DOT/2023 08.04.24
Furnizarea echipamentelor IT necesare pentru implementarea proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Noşlac, judeţul Alba", cod F-PNRR-Dotari-2023-4146", contract de finantare nr. 755DOT/2023 12.03.24
Furnizarea echipamentelor IT necesare pentru implementarea proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Noşlac, judeţul Alba", cod F-PNRR-Dotari-2023-4146", contract de finantare nr. 755DOT/2023 12.03.24
Licitatii Viitoare - Furnizarea echip. IT necesare pentru implementarea proiectului „Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Noşlac, judeţul Alba", cod F-PNRR-Dotari-2023-4146”, contract de finantare nr. 755DOT/2023 (Furnizarea echipamentelor IT necesare pentru implementarea proiectului „Dotarea unităţilor de învăţământ din comuna Noşlac, judeţul Alba", cod F-PNRR-Dotari-2023-4146”, contract de finantare nr. 755DOT/2023) 31.05.24
"Consumabile necesare activităţii de birou" (articole de papetarie si alte articole din hartie, articole marunte de birou, accesorii pentru computere)  
Furnizare echipamente IT, necesare pentru implementarea contractului de finantare "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA IGHIU, JUDEŢUL ALBA", cod F-PNRR-Dotari-2023-6447" , contract de finantare nr. 1005DOT ⁄ 2023 16.04.24
“Furnizare mobilier, materiale didactice si echipamente digitale, necesare pentru implementarea contractului de finantare "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA IGHIU, JUDEŢUL ALBA", cod F-PNRR-Dotari-2023-6447" , contract de finantare nr. 1005DOT ⁄ 2023 06.03.24