Comunicare cu partenerii instituţionali, inclusiv cu Liderul de Proiect, cu ceilalţi parteneri, dar şi cu organismele de management ale Programului Regiunea Dunării (Autoritatea Naţională, organismul de control de prim nivel), în vederea asigurării unui flux de informaţii corespunzător, care să contribuie la implementarea corectă a proiectului;
- asistenţă acordată reprezentanţilor ZMO în legătură cu regulile şi procedurile...
Comunicare cu partenerii instituţionali, inclusiv cu Liderul de Proiect, cu ceilalţi parteneri, dar şi cu organismele de management ale Programului Regiunea Dunării (Autoritatea Naţională, organismul de control de prim nivel), în vederea asigurării unui flux de informaţii corespunzător, care să contribuie la implementarea corectă a proiectului;
- asistenţă acordată reprezentanţilor ZMO în legătură cu regulile şi procedurile aplicabile în cadrul Programului Regiunea Dunării în timpul implementării activităţilor;
- asistenţă în pregătirea documentaţiei necesare încheierii contractului de cofinanţare naţională, în valoare de 18% din bugetul ZMO;
- culegerea de informaţii relevante cu privire la progresele înregistrate în implementarea activităţilor, pregătirea documentaţiei pentru rapoartele periodice, semestriale, în conformitate cu regulile Programului Regiunea Dunării;
- elaborarea rapoartelor periodice tehnice şi financiare şi încărcarea acestora pe platforma electronică jems, utilizată la nivelul Programului Regiunea Dunării;
- comunicare cu organismul de control de prim nivel în legătură cu rapoartele transmise, colectarea şi furnizarea de informaţii suplimentare, în cazul în care acestea sunt necesare;
- urmărirea bugetului şi a fluxului de numerar şi, după caz, formularea de propuneri de modificare a contractului de finanţare;
- derularea procedurilor administrative legate de modificările devenite necesare în implementarea proiectului;
- informarea Liderului de Proiec