Oferta refuzata: Pentru realizarea proiectului „PROIECT INTEGRAT: PRIMA INFIINŢARE A SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT – ACŢIUNEA 1 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT, - ACŢIUNEA 2 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT” sunt ne...
Oferta refuzata: Pentru realizarea proiectului „PROIECT INTEGRAT: PRIMA INFIINŢARE A SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT – ACŢIUNEA 1 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT, - ACŢIUNEA 2 – PRIMA INFIINŢARE A SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERĂ IN SATUL MĂRUNŢEI, COMUNA MĂRUNŢEI, JUDEŢUL OLT” sunt necesare servicii de consultanta in implementare ce constau in principal in:
-Asistenta la intocmirea corespondentei intre comuna Maruntei si AFIR;
-Asistenta la intocmirea Actelor aditionale in vederea revizuirii Bugetului Indicativ, ca urmarea finalizarii achizitiilor;
-Asistenta la intocmirea documentelor necesare demararii executiei lucrarilor, in concordanta cu GS 7.2 si contractului de finantare nr 0720AN00021643000426;
-Intocmirea anexelor specifice necesare rambursarii sumelor eligibile, in concordanta cu GS 7.2, contractului de finantare C0720AN00021643000426 si legislatia in vigoare, in sensul intocmirii cererilor de plata si a cererilor de TVA, conform graficului de esalonare a cererilor de plata;
-Actualizarea graficului de esalonare a cererilor de plata
-Intocmire Rapoarte de Progres si Raport Final;
-Asistenta de specialitate pe toata perioada de implementare a proiectului finantat prin PNDR 2014-2020.
-Asistenta la intocmirea documentatiilor necesare la finalizarea lucrarilor;
-Asistenta la arhivarea documentelor.
Am atasat un scan al contractului de finantare