Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile...
Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare,imprimate la comanda dupa cum urmeaza: 100 de carnete a câte 50 de chitante în dublu exemplar, hârtie autocopiativa, personalizate, inseriate, numerotate,format A5, 40 de fise individuale de instructaj in domeniul SSM si 40 de fise individuale de instructaj in domeniul SU tiparite conform prevederilor legislatiei in domeniu, aflata in vigoare. Fata de cele precizate, va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. de pret care trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1)Datele de identificare ale societatii (CUI, adresa, nr. de inmatriculare, cont TREZORERIE); 2) Pretul unitar fara TVA al produselor; 3 )Daca societatea este platitoare de TVA ; 4) Perioada de livrare a produselor solicitate, de la data transmiterii comenzii; 5) Conditiile / termen de plata; 6) Valabilitatea ofertei; 7) Datele de contact ale persoanei din cadrul unitatii dvs. desemnata a se implica in relatia cu Primaria Municipiului Onesti. Data limita pentru depunerea ofertei este: 07.05.2015, prin urmatoarele modalitati: e-mail: aprovizionare@onesti.ro; fax: 0234/313911 sau registratura Primariei Onesti cu mentiunea Pentru Serv. Tehnic Gospodarie Aprovizionare Materiale . Oferta de pret va include costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. Ofertantii interesati vor posta pe SEAP-in vederea demararii achizitiei - produsele pe care le ofera si in scopul identificarii acestora, vor transmite la adresa de email aprovizionare@onesti.ro pana la data de 07.05.2015 denumirea sub care au postat produsele in catalogul electronic.Oferta va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de valabilitate a ei.