Achiziţie cereri de asistenţă socială, conform modelului in vigoare,respectiv Anexa nr. 1 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001.Produsele la data livrarii, vor fi noi, nefolosite, de tipul celor solicitate, de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice precizate,pentru fiecare produs in parte.Orice produs lipsa sau care nu corespunde calitativ...
Achiziţie cereri de asistenţă socială, conform modelului in vigoare,respectiv Anexa nr. 1 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001.Produsele la data livrarii, vor fi noi, nefolosite, de tipul celor solicitate, de bună calitate (în caz contrar ele vor fi returnate) si vor îndeplini specificaţiile tehnice precizate,pentru fiecare produs in parte.Orice produs lipsa sau care nu corespunde calitativ, fapt constatat la livrare, va fi inlocuit de furnizor pe propia cheltuiala.Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât acestea să ajungă în bună stare la destinaţia finală, să fie asigurată integritatea cantitativă şi calitativă a produselor pe perioada transportului şi depozitării. Ambalajele de transport trebuie să asigure păstrarea integrităţii şi calităţii produselor pe timpul transportului şi depozitării, ele trebuie să fie curate, uscate si nedeteriorate.Ambalajele de transport trebuie să asigure păstrarea integrităţii şi calităţii produselor pe timpul transportului şi depozitării, protecţia produselor impotriva, intemperiilor, impuritatilor si conservarea corespunzatoare şi să evite deteriorarea, murdăria sau distrugerea produselor. Furnizorul are obligatia de a asigura transportul produselor la sediul autoritatii contractante în bune condiţii, fiind direct responsabil de orice pierdere, deteriorare sau alte evenimente produse în cursul transportului si cauzate de orice factor extern.