Feedback
I.D.: 45774449

Achizitie carne de pasare

Data publicarii
22.04.20 Exista 65.461 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15112000-6
Termenul limita pentru depunere:
07.05.20
Pretul estimativ:
145.813,11 RON - 218.705,07 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1082420.pdf
  2. Caiet de sarcini - carne de pasare.pdf
  3. Contract furnizare carne pasare- model.pdf
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de carne de pasare, ficat de pui si carne de curcan conform caietului de sarcini, cu posibilitati de suplimentare prin act aditional la contract, cu conditia existentei resurselor financiare. Estimarile privind achizitia sunt: -valoarea minimă estimată în perioada 01.05.2020-31.12.2020 – 145813.11 lei, fără TVA; -valoare estimată suplimentări în perioada 01.01.2021-30.04.2021 – 72891.96 lei, fără TVA; -valoarea ma...
Achizitie de carne de pasare, ficat de pui si carne de curcan conform caietului de sarcini, cu posibilitati de suplimentare prin act aditional la contract, cu conditia existentei resurselor financiare. Estimarile privind achizitia sunt: -valoarea minimă estimată în perioada 01.05.2020-31.12.2020 – 145813.11 lei, fără TVA; -valoare estimată suplimentări în perioada 01.01.2021-30.04.2021 – 72891.96 lei, fără TVA; -valoarea maximă estimată în perioada 01.05.2020 – 30.04.2021 – 218705.07 lei, fără TVA. Valoarea minima a contractului reprezinta valoarea in functie de care se vor evalua ofertele. Garantia de participare si experienta similara se vor raporta la aceasta valoare. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 4 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu