Feedback
I.D.: 39502124

ACHIZITIE CALCULATOARE

Data publicarii
01.11.19 Exista 265.752 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1
Termenul limita pentru depunere:
08.11.19
Pretul estimativ:
35.294,00 RON - 35.294,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini 65892.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A,judetul Timis, cod postal 300119, telefon +40 256-308080, fax +40 256-308082, e-mail : cjp-tm@pensiitimis.ro, in calitate de autoritate contractanta intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achizitioneze direct, prin intermediul aplicatiei SICAP(...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A,judetul Timis, cod postal 300119, telefon +40 256-308080, fax +40 256-308082, e-mail : cjp-tm@pensiitimis.ro, in calitate de autoritate contractanta intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achizitioneze direct, prin intermediul aplicatiei SICAP(SEAP), 12 calculatoare -Cod CPV 30200000-1, in vederea inlocuirii echipamentelor hardware defecte sau a celor uzate moral, urmand sa încheie un contract de furnizare echipamente.Achiziţia directă a echipamentelor ce fac obiectul achiziţiei, cu instalare si punere in functiune incluse se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil in aplicatia SICAP(SEAP). In aceste condiţii, autoritatea contractantă, invita operatorii economici interesaţi să posteze în acest catalog electronic, oferta de preţ si principalele caracteristici tehnice în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 08.11.2019 . Autoritatea va iniţia achiziţia directă în catalogul electronic disponibil in aplicaţia SICAP(SEAP), fata de operatorul economic a cărui ofertă a fost declarată conformă şi câştigătoare, iar la finalizarea formalităţilor în SICAP(SEAP), va incheia contract de achizitie publica de furnizare de produse. Datele furnizate in caietul de sarcini si oferta conforma, devin clauze contractuale obligatorii pentru ofertantul declarat câştigător.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu