Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor = 6
- DURATA CONTRACTULUI : 6 luni (de la data ordinelor de incepere a livrarilor)
4.1 Valoarea estimata a achizitiei: 345.991,45 lei fără TVA, echivalent a 74270,0 euro fără TVA, la cursul BCE valabil la data de 01.01.2018, adică 1 euro = 4,6585 lei, conform BUGETULUI INDICATIV al Contractului de finan...
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor = 6
- DURATA CONTRACTULUI : 6 luni (de la data ordinelor de incepere a livrarilor)
4.1 Valoarea estimata a achizitiei: 345.991,45 lei fără TVA, echivalent a 74270,0 euro fără TVA, la cursul BCE valabil la data de 01.01.2018, adică 1 euro = 4,6585 lei, conform BUGETULUI INDICATIV al Contractului de finantare .Suma este destinata pentru :
1) Achizitionare buldoexcavator cu echipamente in dotarea standard = 1 buc :
2)Achizitionarea de echipamente accesorii :
a) Cupa trapezoidala pentru profilat santuri (1067x305x700 mm) = 1 buc
7)Clauze specifice contractului de achizitie publica:
Plata facturilor se va face functiile de alocatiile bugetare disponibile, puse la dispozitia achizitorului de catre AFIR si de catre autoritatea contractanta , conform contractului de finantare incheiat pentru acest proiect cu comuna Lozna.
Cand situatia o permite, achitarea facturior poate fi facuta si din surse proprii, constituite legal, existente in bugetul local al comunei Lozna.
Plata facturilor se va face in conditiile de receptie prevazute in contract, respectiv in normele specifice , si functie de fondurile alocate pentru acest proiect .
8) Condiţii specifice solicitate de ordonator:
- 1. Comuna LOZNA nu acordă Avans pentru inceperea livrarilor..
- 2. Garantia de bună executie a contractului nu va fi mai mica de 24 luni
9). In perioada de garantie, furnizorul are obligatia de a remedia defectele constatate in cel mult mai scurt timp de la solicitarea Beneficiarului.
- Propunerea tehnică va conţine raspunsul la caietul de sarcini si va cuprinde:
1. Graficul fizic si valoric de executie al livrarii pe luni si categorii de bunuri corelat cu legislatia(standarde, normative) in vigoare;
2. Descrierea detaliata a metodologiei si a planului de lucru conceput pentru executarea livrarilor, corelata cu graficul de executie.
ATENTIE ! Valoarea livrarilor conform Listelor de bunuri astfel completate nu trebuie să depăşească valoarea bunurilor propusă prin ofertă, pentru executia contractului.