Obiectul contractului este reprezentat de dotarea Primăriei Comunei CRANGU judetul Teleorman cu un buldoexcavator , o lama de zapada, o cupa de excavare lucrari grele si un tocator de vegetatie,utliaje necesare pentru derularea activităţilor de întreţinere şi deszăpezire a drumurilor, intretinerea spatiilor verzi, realizarea activităţii de decolmatare a santurilor si rigolelor de scurgere,precum si activitati specifice sit...
Obiectul contractului este reprezentat de dotarea Primăriei Comunei CRANGU judetul Teleorman cu un buldoexcavator , o lama de zapada, o cupa de excavare lucrari grele si un tocator de vegetatie,utliaje necesare pentru derularea activităţilor de întreţinere şi deszăpezire a drumurilor, intretinerea spatiilor verzi, realizarea activităţii de decolmatare a santurilor si rigolelor de scurgere,precum si activitati specifice situatiilor de urgenta ,si a altor activităţi de utilitate publică.
Caracteristici tehnice minimale buldoexcavator -putere motor min 90 CP-max 100 CP,adincime de sapare (mm) min 5500-6000 , inaltime ridicare (mm) min 3200-3500, forta de rupere la cupa (kgf) min 6200-5800, cupa incarcator multifunctionala min 2100-2500mm,scaun suspensie reglabila,cabina inchisa cu ventilatie,sistem de frinare independent pe fiecare roata
-lama de zapada (mm) 2500-2900
-cupe excavare lucrari grele min 250-350 mm
-norma de poluare min TIER IV.
-Tocator de vegetatie -latime de lucru min 1000-max 1200 mm
Valoarea estimata a contractului este de 440.832.17 lei fara TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.3 Comunicare din Fisa de date a achizitiei, respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita exprimat in zile in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari,conform obligatiei prevazuta la art.160, alin.2 din Legea nr.98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin O.U.G.nr.107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este de 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.