Achizitia unui buldoexcavator cu accesorii (lama de zapada, tocator de vegetatie, foreza de pamant cu burghiu, ciocan hidraulic si cupa de excavare 300 mm), in cadrul UAT Curcani, Judetul Calarasi.
Toate produsele vor fi livrate conform caietului de sarcini
Comuna Curcani judetul Calarasi a depus un proiect in cadrul PNDR – SM 19.2 – “Investitii in crearea si modernizarea infrastructurii de baza la scara mica”, si a semnat...
Achizitia unui buldoexcavator cu accesorii (lama de zapada, tocator de vegetatie, foreza de pamant cu burghiu, ciocan hidraulic si cupa de excavare 300 mm), in cadrul UAT Curcani, Judetul Calarasi.
Toate produsele vor fi livrate conform caietului de sarcini
Comuna Curcani judetul Calarasi a depus un proiect in cadrul PNDR – SM 19.2 – “Investitii in crearea si modernizarea infrastructurii de baza la scara mica”, si a semnat contractual de finantare avand nr. C 1920074X210181201458/12.04.2018 (semnat intre Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale – AGENTIA PENTRU FINANTAREA INVESTITIILOR RURALE – Romania si Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Curcani judetul Calarasi).
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea unui buldoexcavator cu accesorii (lama de zapada, tocator de vegetatie, foreza de pamant cu burghiu, ciocan hidraulic si cupa de excavare 300 mm), in scopul bunei desfasurari a activitatilor de gospodarire comunala, dar in special pentru investitiile in infrastructura de apa-apa uzata. Consideram necesar a se achizitiona acest buldoexcavator cu accesorii, deoarece in momentul de fata, dar un numai, aproape pe tot parcursul anului, sunt necesare prestarea unor activitati de gospodarire comunala, iar in urma prospectarii pietei, s-a constatat ca valorile (estimate) pe care primaria ar trebui sa le achite pentru inchirierea unor utilaje, prestari de servicii si executie lucrari, se pot reporta pentru achizitia produselor mai sus mentionate urmand ca si in urmatorii ani valoarea investitiei sa fie atenuata prin prisma celor prezentate mai sus.
Avandu-se in vedere selectarea autoritatii contractante pentru semnarea contractului de finantare aferent acestui proiect si a urgentarii demararii achizitiei ce face obiectul proiectului si implementarii cu succes a acestui contract de finantare, se urmareste identificarea unui operator econimic, care sa poata indeplinii cerintele/criteriile autoritatii contractante, care sa raspunda cem mai bine nevoilor de dotare ale comunei.
Conform contractului de finantare pentru atribuirea contractului prevazut in Programul achizitiilor elaborat pentru implementarea proiectului se aplica legislatia nationala in domeniul achizitilor publice
Atentie: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor