Feedback
I.D.: 57679701

ACHIZITIE AUTOVIDANJĂ IN SISTEM LEASING Valoarea totala estimata privind achizitia publica: 578.827,75 lei, fara TVA Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie (Acceptarea dosarului de leasing financiar de către Comisia de Avizare a Imprumuturilor Locale). În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poa

Data publicarii
07.06.21 Exista 60.717 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34144500-3 66114000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.06.21
Pretul estimativ:
578.827,75 RON - 578.827,75 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1114949.pdf
  2. caiet de sarcini.pdf
  3. declaratie persoane decizie.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul presupune Achiziţia unei Autovidanje prin contractarea unei finanţări de tip leasing financiar pentru o perioada de 36 luni (cu avans de 30%), garantie minim 24 luni de la data livrării efectiv către beneficiar, servicii de asigurare CASCO pentru 36 luni şi servicii de asigurare RCA pentru 12 luni. Asigurarea CASCO încheiată pentru Autovidanjă va acorda despagubiri pentru avarii produse în stationare sau in mer...
Contractul presupune Achiziţia unei Autovidanje prin contractarea unei finanţări de tip leasing financiar pentru o perioada de 36 luni (cu avans de 30%), garantie minim 24 luni de la data livrării efectiv către beneficiar, servicii de asigurare CASCO pentru 36 luni şi servicii de asigurare RCA pentru 12 luni. Asigurarea CASCO încheiată pentru Autovidanjă va acorda despagubiri pentru avarii produse în stationare sau in mers, conform condiţiilor de asigurare din Romania. Autovidanja va fi insotita de urmăatoarele echipamente auxiliare 1. Brat telescopic de aspiraţie cu următoarele caracteristici tehnice: -dotat cu furtun de aspiratie DN 100 cu lungime 6 ml, - rotire in plan orizontal 270 grade - lungime de telescopare 1300 mm. - coborire-urcare în plan vertical 45 grd, - robinet de absorbţie DN 100 acţionat pneumatic 2. Instalaţie de clorinare 3. Baterie filtru carbon activ, pentru reţinerea mirosurilor refulate de pompă
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE AUTOVIDANJĂ IN SISTEM LEASING Valoarea totala estimata privind achizitia publica: 578.827,75 lei, fara TVA Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie (Acceptarea dosarului de leasing financiar de către Comisia de Avizare a Imprumuturilor Locale). În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poa  
ANUN? DE PARTICIPARE pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri: "Dezvoltarea activitatii SC J.T. GRUP SRL prin achizitia de echipamente tehnologice” prin procedura deschisă: procedură simplificată 11.03.14
ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE de servicii de închiriere de imobile - CPV 70310000-7, pe o durată de 12 luni, în Tulcea 27.10.14
ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE de servicii de închiriere de imobile - CPV 70310000-7, pe o durată de 10 luni, în Tulcea 05.12.14
INVITA?IE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE BUNURI- MACARA 31.01.14
ANULARE INVITA?IE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE BUNURI- MACARA 04.02.14
INVITA?IE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE BUNURI 29.11.13
Anunt participare pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri : 21.01.14
ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE de servicii de formare profesională (curs lucrător în comert) - CPV 80500000-9, în Tulcea 07.11.14
Tractor forestier 4 x 4 cu o putere de 115 cp în leasing financiar pentru 24 luni, inclusiv servicii de leasing financiar, servicii de asigurare obligatorie (RCA) pentru 12 luni, servicii de asigurare facultativă (CASCO) pentru 24 de luni - DS Tulcea 11.10.22