Feedback
I.D.: 70879870

Achizitie autoclave 75 litri

Data publicarii
07.07.22 Exista 81.974 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33191110-9
Termenul limita pentru depunere:
22.07.22
Pretul estimativ:
40.000,00 RON - 40.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1152725.pdf
  2. Caiet de sarcini - Autoclav-semnat.doc
  3. Formularemodel contract-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Echipamente necesare desfasurarii activitatii sectiilor neonatologie si pediatrie conform caietului de sarcini. NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu...
Echipamente necesare desfasurarii activitatii sectiilor neonatologie si pediatrie conform caietului de sarcini. NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Trusa instrumentar bloc operator si autoclav 31.05.22
Construire Lift Exterior pentru Targă la Spitalul Judeţean de Urgenţă Vaslui 19.10.21
Achiziţie de Echipamente Electrice 02.09.21
Echipament oxigenoterapie - Camera hiperbara 08.11.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Executie lucrari de instalatii electrice si de reparatii curente la Sectia Boli Infectioase 15.11.21
Proiectare si executie lucrari la SJU Vaslui 06.09.21
Proiectare si executie instalatie gaze medicale la SJU Vaslui, str.Ghelerter nr. 2 28.10.21
Servicii de supraveghere a lucrărilor prin Supervizor, pentru Proiectare (PT+DDE) şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: " Reabilitare şi modernizare DJ 244C: HUŞI (DN24B) – PĂDURENI – LEOŞTI – VĂLENI – URLAŢI – DIMITRIE CANTEMIR – DJ 244A (MUŞATA)" 20.06.24