Feedback
I.D.: 37936711

Achizitie autobasculanta si lama de zapada in cadrul proiectului „Achizitie utilaje in comuna Rabagani, jud. Bihor” finantat prin PNDR 2014-2020, masura M2/6B/6A Dezvoltarea si imbunatatirea mediului rural

Data publicarii
20.08.19 Exista 154.125 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34134200-7
Termenul limita pentru depunere:
06.09.19
Pretul estimativ:
412.994,66 RON - 412.994,66 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1050928.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea achizitiei publice: Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta beneficiaza de finantare prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2014-2020, prin contractul de finantare Nr. C1920074X219960501940 din 14.06.2018 se impune ca necesara derularea unei proceduri de atribuire a unui contract de achizitie publica in vederea achizitionarii de utilaje, autobasculanta si lama de zapada prin intermediul careia se...
Descrierea achizitiei publice: Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta beneficiaza de finantare prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2014-2020, prin contractul de finantare Nr. C1920074X219960501940 din 14.06.2018 se impune ca necesara derularea unei proceduri de atribuire a unui contract de achizitie publica in vederea achizitionarii de utilaje, autobasculanta si lama de zapada prin intermediul careia se va asigura satisfacerea nevoilor de interes public general esentiale si cu caracter social ale colectivitatilor locale in ceea ce priveste intretinerea domeniului public, utilitati, in cazul calamitatilor, situatiilor de urgenta care au drept scop prevenirea unor evenimente exceptionale, cu caracter nonmilitar, care prin amploare si intensitate ameninta viata si sanatatea populatiei, mediul inconjurator, valorile materiale si culturale importante, iar pentru restabilirea starii de normalitate sunt necesare adoptarea unor masuri si actiuni urgente. De asemenea, achizitia de utilaje se adreseaza nevoilor uzuale ale autoritatii publice locale de a intretinere de a intretine domeniul public pe tot parcursul anului in functie de specificul si necesitatile fiecarui anotimp. Resursele disponibile la nivel de entitate contractantă pentru derularea activităţilor din etapele procesului de achiziţie sunt formate din angajaţii comunei Rabagani, consultanţii privind Managementul Investiţiei, furnizorul serviciilor de consultanţă în achiziţii publice. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor). Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu