Feedback
I.D.: 30751723

Achizitie Ascensoare

Data publicarii
17.09.18 Exista 694.033 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42416100-6
Termenul limita pentru depunere:
28.09.18
Pretul estimativ:
509.365,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1016406.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il reprezinta furnizarea si efectuarea lucrarilor de demontare si instalare ascensoare pentru persoane, dupa caz, necesare structurilor tehnico-administrative, in vederea inlocuirii ascensoarelor a caror durata normala de functionare a expirat. Furnizarea produselor se va realiza prin incheierea unui/unorcontract/e de furnizare, pentru cele doua loturi, cu unul sau doi operator/i economic/i, pe o perio...
Obiectul contractului il reprezinta furnizarea si efectuarea lucrarilor de demontare si instalare ascensoare pentru persoane, dupa caz, necesare structurilor tehnico-administrative, in vederea inlocuirii ascensoarelor a caror durata normala de functionare a expirat. Furnizarea produselor se va realiza prin incheierea unui/unorcontract/e de furnizare, pentru cele doua loturi, cu unul sau doi operator/i economic/i, pe o perioada de 3 luni, respectiv pana la finalul anului 2018, dupa cum urmeaza: - LOT 1 – Inlocuire ascensoare in caminele Belvedere si Moxa D; - LOT 2 – Achizitie ascensor pentru caminul studentesc Occidentului. Furnizarea produselor care fac obiectul contractului sunt descrise in detaliu in caietul de sarcini aferent fiecarui lot – parte a documentatiei de atribuire. Specificatiile tehnice ale ascensoarelor existente se regasesc ca anexe la caietul de sarcini – parte a documentatiei de atribuire. Achizitia presupune livrarea, efectuarea lucrarilor de inlocuire a ascensoarelor, autorizarea ISCIR, punerea in functiune, intretinerea in perioada de garantie si instruirea personalului. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu