Feedback
I.D.: 43484037

Achizitie articole mărunte de birou (consumabile), distrugător documente (cod CPV 30234000-8) şi suporturi de memorie (cod CPV 30191400-8) în cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548.

Data publicarii
05.03.20 Exista 7.065 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Termenul limita pentru depunere:
10.03.20
Pretul estimativ:
29.192,94 RON - 29.192,94 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini materiale consumabile birotica specificatii si preturi estimate.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie articole mărunte de birou (consumabile), distrugător documente (cod CPV 30234000-8) şi suporturi de memorie (cod CPV 30191400-8) conform specificatiilor din anexa 1 la caietul de sarcini atasat. Achizitia se deruleaza in cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. Proiect cofinanţat din Fondul Social ...
Achizitie articole mărunte de birou (consumabile), distrugător documente (cod CPV 30234000-8) şi suporturi de memorie (cod CPV 30191400-8) conform specificatiilor din anexa 1 la caietul de sarcini atasat. Achizitia se deruleaza in cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Produsele nu se achizitioneaza la pachet. Se poate oferta partial.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie imprimantă portabilă (CPV 30232100-5) , scanner (CPV38520000-6) şi licenţe (CPV 48920000-3) în cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 11.03.20
Achizitie imprimantă portabilă (CPV 30232100-5), pentru proiectul “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 14.05.20
Achiziţia de servicii de organizare a conferinţei de deschidere a proiectului “ Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA 591/ cod MySMIS 2014 127548, finanţat prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativă 2014-2020 12.03.20
Achizitie memory stick (24 buc.) 24.06.20
Achizitie biblioraft A4 (400 buc.) şi banda adeziva (21 buc.). 22.05.20
Achizitie memory stick (24 buc.), capacitate: 64 GB 25.05.20
Achiziţie materiale consumabile (tonere) pentru echipa de implementare in cadrul proiectului " Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG si la nivelul celor 42 Institutii ale Prefectului " 03.08.20
Furnizare echipamente TIC pentru echipa externa a proiectului Platforma Software Centralizata pentr Identificare Digitala(PSCID),Cod MySMIS2014+: 130599, finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în conformitate cu Contractul de Finanţare nr. 12/2.3.1/01.09.2020. 09.11.20
Prestare servicii de auditare financiara in cadrul proiectului Platforma Software Centralizata pentru Identificare Digitala(PSCID),Cod MySMIS2014+: 130599, finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în conformitate cu Contractul de Finanţare nr. 12/2.3.1/01.09.2020. 10.03.21
Servicii de organizare evenimente - servicii cazare cod CPV 55110000-4, servicii catering cod CPV 55520000-1, servicii inchir. sala cod CPV 79952000-2, servicii interpretariat cod CPV 79540000-1 astfel: LOT I Bucuresti 26-30.09.2022, LOT II Timisoara 24-28.10.2022, LOT III Baia Mare 21-25.11.2022 06.09.22