Feedback
I.D.: 39240544

Achizitie aplicatii informatice domeniul Juridic

Data publicarii
21.10.19 Exista 118.529 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
24.10.19
 
 
Documente participare:
  1. caiete sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Avand in vedere ca a incetat prin ajungere la termen contractul actual, este necesara contractarea produselor pentru asigurarea suportului Departamentului Juridic al societatii dupa cum urmeaza : - Aplicatie informatica pentru servicii informatice legislative - Aplicaţie informatica pentru managementul activităţii consilierilor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul “Reamenajare U5" 06.02.24
Achizitia si implementarea unui sistem informatic de gestionare a deconturilor in general si a deconturilor de deplasare in special 03.09.24
Achiziţie licenţe, laptopuri şi staţii de lucru (PC-uri) complet echipate 08.02.22
Achiziţie licenţe, laptopuri şi staţii de lucru (PC-uri) complet echipate 08.02.22
SERVICII DE MENTENANTA  
Achizitie licente, laptopuri si statii de lucru (PC-uri) echipate complet 11.07.22
Activităţi specifice etapei de conservare pentru minele Pescareasa, Poienari, Valea Indarat – judetul Arges, Sarmasag I, Zaghid, Zauan str. II – judetul Salaj, Borod, Varzari – judetul Bihor, Asau – judetul Bacau, Cervenia – judetul Prahova şi Vulcana Pandele – judetul Dâmbovita, aprobate la închidere prin Hotarâri de Guvern  
servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice (servicii auxiliare pentru organizarea şi administrarea unei proceduri de achiziţie simplificate şi a unor achiziţii directe în cadrul proiectului finanţat prin PNRR – "Dotarea cu laboratoare inteligente a Liceului Teoretic Tudor Vladimirescu 23.02.24