Aplicaţie de registratură electronică sub formă de aplicaţie web, instalabilă atât pe sisteme de operare Windows, cât şi Linux, cu următoarele funcţionalităţi: APLICATIE DE BAZĂ • Definirea structurii organizaţionale a utilizatorului (departamente, funcţii, angajaţi, organigramă) • Definirea angajaţilor din organizatie, alocarea acestora pe funcţii şi departamente • Definirea partenerilor externi, precum şi a categoriei ace...
Aplicaţie de registratură electronică sub formă de aplicaţie web, instalabilă atât pe sisteme de operare Windows, cât şi Linux, cu următoarele funcţionalităţi: APLICATIE DE BAZĂ • Definirea structurii organizaţionale a utilizatorului (departamente, funcţii, angajaţi, organigramă) • Definirea angajaţilor din organizatie, alocarea acestora pe funcţii şi departamente • Definirea partenerilor externi, precum şi a categoriei acestora • Gestiunea documentelor care intră sau ies din organizaţie - Încărcarea documentelor în aplicaţie în format Word, PDF, Excel - Introducerea de informaţii suplimentare legate de fiecare document încărcat (data emiterii, tipul de document încărcat, termenul de soluţionare, un rezumat al documentului introdus de către utilizator, observaţii, număr de înregistrare, etc.) - Alocarea automată a unui număr de înregistrare intern dintr-o plajă de numerotare. Plajele de numerotare se vor putea defini la nivel de organizaţie, departament şi/sau tip de document - Posibilitatea de rezervare a unor numere din plajele de numerotare pentru situaţii neprevăzute - În funcţie de tipul de document, se vor putea introduce informaţii suplimentare, cum ar fi: o Compartimentul responsabil (căruia i se alocă documentul) o Informaţii suplimentare legate de cerere (adresa, data notificare completare dosar, data depunere dosar complet, data raport evaluare, data emitere decizie evaluare, data valabilitate decizie evaluare, etc.) - Posibilitatea de semnare electr a documentelor