Feedback
I.D.: 39547734

Achizitie alimente pentru Cantina de Ajutor Social Gherla

Data publicarii
05.11.19 Exista 244.774 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.11.19
Pretul estimativ:
789,25 RON - 575.182,00 RON
Documente participare:
  1. Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf
  2. Contract_subsecvent_model-semnat.pdf
  3. caiet de sarcini-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie alimente pentru Cantina de Ajutor social al Municipiului Gherla, durata acordului cadru fiind de 12 luni. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:7 AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va s...
Achizitie alimente pentru Cantina de Ajutor social al Municipiului Gherla, durata acordului cadru fiind de 12 luni. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:7 AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va solicita încheierea contractelor subsecvente pentru cantităţile de produse ce rezultă in funcţie de necesităţile sale (numarul de beneficiari ai Cantinei de Ajutor Social ) şi de fondurile alocate cu aceasta destinatie. În funcţie de nevoile efective ale autoritatii contractante cantitatea maxima de produse contractată efectiv (suma cantitatilor ce vor face obiectul contractelor subsecvente ce se vor încheia) poate fi mai mică decât cantitatea estimată a acordului cadru. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru sunt prevazute in anexa nr.2 la caietul de sarcini. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului cadru este prevazuta in anexa 2 la caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va achizitiona strict cantitatea considerata necesara la momentul semnarii contractelor subsecvente, functie de numărul beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social si fondurile alocate. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a achizitiona, prin acelasi contract subsecvent,toate reperele/gama de produse aferente lotului. Cantitatitatile si valorile prevazute in Anexa 2 la caietul de sarcini nu creaza nici o obligatie in sarcina autoritatii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu