Feedback
I.D.: 75733840

Achizitie agenda saptamanala (planer)

Data publicarii
24.11.22 Exista 66.607 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22819000-4
Pretul estimativ:
18.375,00 RON - 18.375,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judetean Constanta intentioneaza sa achizitioneze agendă săptămânală (planer) dimensiuni 30x10 cm, 112 pagini, hârtie offset ivoir 70g/mp, imprimare 2 culori (roşu şi gri), coperţi albastre imitaţie piele, finisare spirală metalică asortată cu coperta, personalizare timbru sec cu sigla instituţiei.Conceptul creativ şi grafica pentru produsele livrate va fi realizat de către furnizor. Produsele vor fi personalizate...
Consiliul Judetean Constanta intentioneaza sa achizitioneze agendă săptămânală (planer) dimensiuni 30x10 cm, 112 pagini, hârtie offset ivoir 70g/mp, imprimare 2 culori (roşu şi gri), coperţi albastre imitaţie piele, finisare spirală metalică asortată cu coperta, personalizare timbru sec cu sigla instituţiei.Conceptul creativ şi grafica pentru produsele livrate va fi realizat de către furnizor. Produsele vor fi personalizate cu sigla instituţiei. Acestea vor fi puse la dispoziţie împreună cu nota de comandă. Furnizorul va cesiona în întregime cătreCJC drepturile patrimoniale asupra creaţiei şi producţiei publicitare în conform cu preved legislaţiei privind drepturile de autor şi drepturile conexe. Cesiunea drepturilor patrimoniale de autor de la furnizor la autoritatea contractantă are drept caracter exclusiv. Furnizorul va prezenta machetele pentru produse, în format electronic (editabil) în termen de o zi lucrătoare de la transmiterea notei de comandă.În termen de o zi de la primirea machetelor, beneficiarul va confirma/infirma cu privire la calitatea machetelor. În cazul în care calitatea machetelor nu este confirmată, beneficiarul va solicita furnizorului remedierea acestora în termen de o zi lucrătoare, pentru retransmiterea machetelor. În termen de o zi de la primirea machetelor refăcute se va da bunul de tipar, în cazul în care acestea corespund cerinţelor beneficiarului, iar în caz contrar nota de comandă/contractul se va rezilia de drept.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu