Feedback
I.D.: 67314500

Achizitie 45 buc. pachete tip office si 24 buc. sisteme de operare pt. statii de lucru

Data publicarii
21.03.22 Exista 104.254 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
23.03.22
Pretul estimativ:
67.184,64 RON - 67.184,64 RON
Documente participare:
  1. Specificatii tehnice software.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie: - lot 1: 45 buc. pachete tip office (pret unitar estimat 1000 lei fara TVA, valoare estimata 45000 lei fara TVA); - lot 2: 24 buc. sisteme de operare pt. statii de lucru (pret unitar estimat 924.36 lei fara TVA, valoare estimata 22184.64 lei fara TVA).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE LOT 1 (1 buc.Server cu sistem operare; 1 buc. Sistem PC cu licenta Microsoft Office sau echivalent; 5 buc. Sistem PC cu soft sistem operare; 1 buc. Sistem control acces camera server; 1 buc. Sistem supraveghere video; 1 buc. Rack; 1 buc. UPS; 1buc. Sistem retea cablare structurata; 1 buc. Sistem iluminare LED; 2 buc. Soft proiectare Autocad sau echivalent; 1 buc. Soft proiectare Allplan Engineering sau echivalent; 1 buc. Soft proiectare pentru analiza structurala si proiectarea de cladiri; 1 buc. Soft proiectare pentru modelarea 3D a structurilor; 1 buc. Soft personalizat ERP si CRM) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii curente a M.B. BUILDING & CONSULTING SRL prin achizitia de echipamente IT si soft-uri performante”, Cod SMIS 132799 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). 31.12.21
STAŢII DE LUCRU CU MONITOR, SISTEM DE OPERARE ŞI SUITA OFFICE 05.11.20
Statii de lucru cu monitor, sistem de operare si suita Office  
FURNIZARE LOT 1 (1 buc.Server cu sistem operare; 1 buc. Sistem PC cu licenta Microsoft Office sau echivalent; 5 buc. Sistem PC cu soft sistem operare; 1 buc. Sistem control acces camera server; 1 buc. Sistem supraveghere video; 1 buc. Rack; 1 buc. UPS; 1buc. Sistem retea cablare structurata; 1 buc. Sistem iluminare LED; 2 buc. Soft proiectare Autocad sau echivalent; 1 buc. Soft proiectare Allplan Engineering sau echivalent; 1 buc. Soft proiectare pentru analiza structurala si proiectarea de cladiri; 1 buc. Soft proiectare pentru modelarea 3D a structurilor; 1 buc. Soft personalizat ERP si CRM) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii curente a M.B. BUILDING & CONSULTING SRL prin achizitia de echipamente IT si soft-uri performante”, Cod SMIS 132799 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016).  
FURNIZARE LOT 1 (1 buc.Server cu sistem operare; 1 buc. Sistem PC cu licenta Microsoft Office sau echivalent; 5 buc. Sistem PC cu soft sistem operare; 1 buc. Sistem control acces camera server; 1 buc. Sistem supraveghere video; 1 buc. Rack; 1 buc. UPS; 1buc. Sistem retea cablare structurata; 1 buc. Sistem iluminare LED; 2 buc. Soft proiectare Autocad sau echivalent; 1 buc. Soft proiectare Allplan Engineering sau echivalent; 1 buc. Soft proiectare pentru analiza structurala si proiectarea de cladiri; 1 buc. Soft proiectare pentru modelarea 3D a structurilor; 1 buc. Soft personalizat ERP si CRM) in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea activitatii curente a M.B. BUILDING & CONSULTING SRL prin achizitia de echipamente IT si soft-uri performante”, Cod SMIS 132799 (Procedura competitiva conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). 30.03.21
STAŢII DE LUCRU CU MONITOR, SISTEM DE OPERARE ŞI SUITA OFFICE  
DOTARE CENTRU MEDICAL  
Achizitie statii de lucru si monitoare PC 14.07.16
Achizitie stații de lucru cu monitor, sistem de operare și suită Office - reluare achiziție​ 13.11.20
Staţii de lucru cu monitor, sistem de operare şi suită Office 03.11.22