Feedback
I.D.: 101977348

Achizitie: ,, DOTAREA PRIMĂRIEI COMUNEI SURANI, JUDEŢUL PRAHOVA, CU BULDOEXCAVATOR PENTRU LUCRĂRI DE GOSPODĂRIRE COMUNALĂ’’

Data publicarii
28.08.24
Coduri CPV
43310000-9
Pretul estimativ:
435.061,05 RON - 435.061,05 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectul a fost depus în cadrul Măsurii 6./6B - " Investiţii în infrastructura locală" din cadrul SDL GAL "Plaiuri Prahovene ". Prin acest proiect se doreşte dotarea primăriei comunei Surani, judeţul Prahova cu un buldoexcavator pentru lucrări de gospodarire comunală, cu următoarele caracteristici tehnice minimale: - putere motor minim 75 CP; - norma de poluare Stage V; - transmisie Power Shuttle; - directie hidostatica; ...
Proiectul a fost depus în cadrul Măsurii 6./6B - " Investiţii în infrastructura locală" din cadrul SDL GAL "Plaiuri Prahovene ". Prin acest proiect se doreşte dotarea primăriei comunei Surani, judeţul Prahova cu un buldoexcavator pentru lucrări de gospodarire comunală, cu următoarele caracteristici tehnice minimale: - putere motor minim 75 CP; - norma de poluare Stage V; - transmisie Power Shuttle; - directie hidostatica; - punte fata directoare; - diferential blocabil 100%; - sistem de revenire la pozitia de sapare; - prize electrice 12 V; - lumini de lucru; - balansier extensibil; - Scaun cu suspensie si reglare pneumatica; - volan reglabil; - alarma avertizare la deplasarea cu spatele; Echipare: - cupa încărcător multifunctională cu capacitate de minim 1 m3; - braţ excavare telescopic; - instalaţie hidraulică pentru picon; - cupă de excavare minim 600 mm lăţime. Achizitia buldoexcavatorului are ca scop îmbunatatirea serviciilor de bază pentru economia şi populatia comunei şi asigura satisfacerea nevoilor esentiale de utilitate şi interes public general. Buldoexcavatorul pe care solicitantul doreste sa îl achizitioneze prin proiect este modern, cu consum redus de combustibil şi se supun standardelor comunitare privind prevenirea şi controlul integrat al poluării. Serviciile de gospodarie comunală ce se vor realiza cu ajutorul utilajului achizitionat prin proiect sunt următoarele: - întretinerea drumurilor locale de pe raza comunei; - igienizarea spatiilor verzi; - operatiuni de deszapezire in sezonul rece; - diverse lucrări de pregătire a terenului; - lucrări de decolmatare, etc. Caracteristicile echipamentelor şi dotărilor solicitate a fi incluse în cadrul ofertei sunt detaliate în cadrul Fişelor tehnice anexe la Caietul de sarcini. Documentaţiile tehnico vor respecta conţinutul cadru prevăzut în HG 907 / 2016 cu toate modificările şi completările ulterioare, iar conţinutul şi soluţiile tehnico stabilite în cadrul acestora vor respecta prevederile normative, standardele, STAS-urilor tehnico în vigoare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări din partea operatorilor economici: 10 zile până la data limită de depunere a ofertelor (în conformitate cu art. 160 alin 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare şi ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 107/2017 din 20 decembrie 2017. OG 107/2017 Art.I 20. La articolul 160, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "ART. 160 (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare/simplificat/de concurs. (2) Autoritatea contractantă stabileşte prin anunţul de participare/simplificat/de concurs unul sau două termene-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, conform prevederilor normelor metodologice la prezenta lege." (3) Termenul limită până la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire: 3 zile până la data limită de depunere a ofertelor (în conformitate cu art. 161 alin 2 din Legea 98 / 2016 cu modificările şi completările ulterioare şi ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 107/2017 din 20 decembrie 2017 ). Legea 98/2016 Articolul 161 (2) În cazul aplicării procedurii simplificate, termenele prevăzute la alin. (1) se reduc la 6 zile în cazul contractului de achiziţie publică de lucrări, respectiv 3 zile în cazul contractului de achiziţie publică de produse sau de servicii, sau cu cel puţin două zile, în cazul contractului de achiziţie publică de produse de complexitate redusă sau în situaţiile de urgenţă, demonstrate în mod corespunzător de către autoritatea contractantă, înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu