Feedback
I.D.: 55553138

Achizitie "Carne si produse din carne"

Data publicarii
30.03.21 Exista 66.541 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15113000-3
Termenul limita pentru depunere:
12.04.21
Pretul estimativ:
385.484,20 RON - 577.910,20 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1109461.pdf
  2. Caiet de sarcini-lot 1 Carne proaspata porc vita.pdf
  3. Caiet de sarcini-lot 2 Salamuri.pdf
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de carne si produse de carne conform caietelor de sarcini pentru fiecare lot, cu posibilitati de suplimentare prin act aditional la contract, cu conditia existentei resurselor financiare. Estimarile privind achizitia sunt: -valoarea minimă estimată pentru toate loturile, în perioada 01.05.2021-31.12.2021 este de 385484,20 lei, fără TVA; -valoare estimată pentru suplimentări, perioada 01.01.2022-30.04.2022 este de...
Achizitie de carne si produse de carne conform caietelor de sarcini pentru fiecare lot, cu posibilitati de suplimentare prin act aditional la contract, cu conditia existentei resurselor financiare. Estimarile privind achizitia sunt: -valoarea minimă estimată pentru toate loturile, în perioada 01.05.2021-31.12.2021 este de 385484,20 lei, fără TVA; -valoare estimată pentru suplimentări, perioada 01.01.2022-30.04.2022 este de 192426 lei, fără TVA; -valoarea maximă estimată pentru toate loturile, în perioada 01.05.2021 – 30.04.2022 este de 577910,20 lei, fără TVA. Valoarea minima a fiecarui lot reprezinta valoarea in functie de care se vor evalua ofertele. Garantia de participare si experienta similara se vor raporta la aceasta valoare. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 4 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu