Instituţia noastră deţine în acest moment aplicaţii informatice care acoperă o parte din ariile de activitate şi are în derulare o procedură pentru "Achiziţie echipamente IT+software în cadrul proiectului "Introducerea de sisteme SMART pentru reducerea birocraţiei din Municipiul Drobeta Turnu Severin.", cod SIPOCA 537, cod Smis 2014+ 126246".
O parte dintre aplicaţiile existente au deja la baza tehnologii web şi sunt acce...
Instituţia noastră deţine în acest moment aplicaţii informatice care acoperă o parte din ariile de activitate şi are în derulare o procedură pentru "Achiziţie echipamente IT+software în cadrul proiectului "Introducerea de sisteme SMART pentru reducerea birocraţiei din Municipiul Drobeta Turnu Severin.", cod SIPOCA 537, cod Smis 2014+ 126246".
O parte dintre aplicaţiile existente au deja la baza tehnologii web şi sunt accesibile doar prin intermediul browser-ului, caracteristică cerută şi pentru sistemul care este în curs de achiziţie.
Prin prezentul proiect ne dorim să extindem sistemul integrat în curs de realizare în cadrul instituţiei, care să acomodeze şi să integreze o parte dintre componentele existente.
1. Achizitie pachet sistem informatic integrat -1,253,500.00 lei fara TVA;
2. Sistem de operare computer all-in-one cu Office si Antivirus-42,000.00 lei fara TVA;
3. Computere all in one, imprimante mobile, tablete, imprimanta cod bare, infochioscuri, inclusiv licente 259,900.00 lei fara TVA;
4. Servicii de realizare si configurare web-site / portal, servicii de configurare si implementare baze de date, migrare si integrare structuri de date existente, servicii de configurare si implementare hardware si infrastructura, servicii asistenta virtuala, servicii de instruire personal in vederea utilizarii sistemului informaticlei 442,500.00 fara TVA.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.