Feedback
I.D.: 41223494

Achizitia unui instrument automat de integrare a livrabilelor rezultate din activităţile A3, A4, A6, A7 şi A15 de tip fluxuri informaţionale, aferente evenimentelor de viaţă – partener în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)“, cod SIPOCA 20/ Cod MySMIS 119196.

Data publicarii
16.01.20 Exista 801.393 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212900-8
Termenul limita pentru depunere:
24.02.20
Pretul estimativ:
1.331.424,31 RON - 1.331.424,31 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea III - Formulare - Instrument automat de integrare -SIPOCA 20-signed.docx
  2. Sectiunea IV - Model Contract - Instrument automat de integrare - SIPOCA 20-signed.doc
  3. FisaDate_DF1074212.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia sau dezvoltarea unui sistem informatic cu caracteristicile detaliate în Caietul de sarcini precum şi serviciile adiţionale de configurare, punere în funcţiune, găzduire şi mentenanţă precum şi serviciile de instruire necesare pentru a permite utilizarea sistemului în condiţii optime, respectiv achizitia unui instrument automat de integrare a livrabilelor rezultate din activităţile A3, A4, A6, A7 şi A15 de tip flu...
Achizitia sau dezvoltarea unui sistem informatic cu caracteristicile detaliate în Caietul de sarcini precum şi serviciile adiţionale de configurare, punere în funcţiune, găzduire şi mentenanţă precum şi serviciile de instruire necesare pentru a permite utilizarea sistemului în condiţii optime, respectiv achizitia unui instrument automat de integrare a livrabilelor rezultate din activităţile A3, A4, A6, A7 şi A15 de tip fluxuri informaţionale, aferente evenimentelor de viaţă – partener în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)“, cod SIPOCA 20/ Cod MySMIS 119196, conform caietului de sarcini. Număr zile până la care se pot solicita clarificări cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire înainte de data limită de depunere a ofertelor: 16. Număr zile pana la care se publica raspunsul la solicitarile de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10, fara a se lua in considerare ziua publicarii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia unui instrument automat de integrare a livrabilelor rezultate din activităţile A3, A4, A6, A7 şi A15 de tip fluxuri informaţionale, aferente evenimentelor de viaţă – partener în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)“, cod SIPOCA 20/ Cod MySMIS 119196.  
Servicii de organizare conferinte pentru prezentare si finalizare proiect, informare si publicitate proiect pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)”, cod SIPOCA 20 26.01.18
Servicii de organizare conferinte pentru prezentare si finalizare proiect, informare si publicitate proiect pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)”, cod SIPOCA 20  
Achiziţie trei bucăţi Laptop cu licenţă pentru implementarea proiectului „Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)” 10.05.19
Achiziţia de servicii de asistenţă tehnică pentru achiziţia instrumentului automat de integrare - partener, Cod SIPOCA 20 29.08.19
Servicii arhivare (conform specificaţiilor tehnice din Caietul de sarcini) în vederea asigurării protecţiei şi depozitării tuturor documentelor elaborate în cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20 21.04.20
Servicii de tipărire, multiplicare materiale suport pentru implementarea proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20  
Servicii de arhivare a documentelor aferente proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20 06.12.19
Servicii de arhivare a documentelor aferente proiectului "Stabilirea cadrului de dezvoltare a instrumentelor de e-guvernare (EGOV)", cod SIPOCA 20. 22.11.19
Achiziţia de servicii de asistenţă tehnică pentru achiziţia instrumentului automat de integrare - partener, Cod SIPOCA 20