Achiziţia unui echipament de tipar în coală prin încheierea unui contract de furnizare având ca obiect achiziţionarea, instalarea, punerea în funcţiune şi testarea echipamentului de tipar în coală, cu respectarea tuturor condiţiilor minimale prevăzute în cadrul caietului de sarcini, sub condiţia preluării în mod obligatoriu de către furnizorul acestuia, în sistem "buy back", la valoarea totală impusă de 815.000,00 lei, excl...
Achiziţia unui echipament de tipar în coală prin încheierea unui contract de furnizare având ca obiect achiziţionarea, instalarea, punerea în funcţiune şi testarea echipamentului de tipar în coală, cu respectarea tuturor condiţiilor minimale prevăzute în cadrul caietului de sarcini, sub condiţia preluării în mod obligatoriu de către furnizorul acestuia, în sistem "buy back", la valoarea totală impusă de 815.000,00 lei, exclusiv T.V.A., potrivit Rapoartelor de evaluare, întocmite în baza contractului de servicii nr. 179/23.11.2020, a următoarelor echipamente:
- echipament de tipar offset în coală Heidelberg Speedmaster în 4 grupuri de tipar, instalat în anul 1995; peste 100 milioane coli tipărite; funcţional (427.000,00 lei, exclusiv T.V.A.);
- echipament de tipar offset în coală Heidelberg Speedmaster în 2 grupuri de tipar, instalat în anul 1996; peste 100 milioane coli tipărite; funcţional (349.000,00 lei, exclusiv T.V.A.);
- echipament Heidelberg QuickMaster QM DI 46-4, produs în 1998; nefuncţional (39.000,00 lei, exclusiv T.V.A.),
proprietatea achizitorului.
De asemenea, preţul contractului de achiziţie va include şi instruirea operatorilor care vor lucra pe maşina de tipar în coală.
Obs.: Ofertanţii vor trece în oferta financiară, respectiv vor cripta în SEAP un singur preţ, obţinut astfel: Preţ ofertat = Valoare echipament nou oferit – Valoare totală echipamente "buy back"
Intră în obligaţia furnizorului să asigure demontarea, evacuarea, preluarea şi transportul echipamentelor achiziţionate de către acesta în sistem "buy back". Toate aceste activităţi conexe, trebuie să fie incluse în oferta de preţ. Termenul de finalizare a acestor activităţi va putea fi de maxim 30 zile după termenul asumat pentru finalizarea obligaţiilor de livrare, instalare, punere în funcţiune şi instruire a personalului pentru noul echipament de tipar în coală (de cel mult 180 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi contractante). Se va avea în vedere şi faptul că trebuie asigurată continuitatea procesului de producţie din cadrul secţiei de tipar offset. Prin urmare procedura de dezasamblare şi scoatere din funcţiune a celor 3 echipamente se va face numai după instalarea, punerea în funcţiune şi instruirea personalului pentru operarea noului echipament ce se achizitionează.
De asemenea, se va avea în vedere obligativitatea furnizorului de a asigura remedierea pe propria cheltuială a oricărei eventuale deteriorări a bunurilor autorităţii contractante (clădire, alte echipamente, etc.), deteriorare produsă ca urmare a manevrării echipamentelor preluate în sistem "buy back".