Achizitia unui contract de prestari servicii avand ca obiect elaborare Studiu de Fezabilitate, studiu topografic vizat OCPI, studiul geotehnic verificat Af, expertiza tehnica verificata M.L.P.A.T., audit energetic, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienta ridicata, scenariu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului d...
Achizitia unui contract de prestari servicii avand ca obiect elaborare Studiu de Fezabilitate, studiu topografic vizat OCPI, studiul geotehnic verificat Af, expertiza tehnica verificata M.L.P.A.T., audit energetic, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienta ridicata, scenariu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de investiti, elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate in Certificatul de Urbanism pentru obiectivul de investitii: “Centrul de Agrement Arbanasi – judetul Buzau", sat Arbanasi, comuna Beceni, judetul Buzau - Amplasament: Loc. Arbanasi, jud. Buzau, CV 1, P1
NOTA: denumirea mai sus mentionata se va regasi pe toate documentele emise de ofertant.
Valoare estimata este de 310 735,11 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
NOTA: