Feedback
I.D.: 62459923

Achizitia unui Chiller pentru Serviciul Fiscal Orasenesc Sebis

Data publicarii
29.10.21 Exista 258.496 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42500000-1
Termenul limita pentru depunere:
05.11.21
Pretul estimativ:
100.840,00 RON - 100.840,00 RON
Documente participare:
  1. Scrisoare de intentie si Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea, furnizarea, instalarea si punerea in functiune a unui Chiller pentru SFO Sebis, conform caiet de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea, furnizarea, instalarea si punerea in functiune a unui Chiller pentru SFO Sebis 27.10.21
Chiller pentru sediu Serviciul Fiscal Orasenesc SEBIS 27.10.21
Chiller pentru sediu Serviciul Fiscal Orasenesc SEBIS 05.11.21
Servicii service/reparatii Chiller SFO Sebis  
Chiller cu pompa de caldura -Politia Locala, str.A.Imbroane nr.54, Timisoara 03.11.16
Achizitia de echipamente si aparatura medicala 9 loturi in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 01.09.21
Achizitia de echipamente si aparatura medicala LOT 1, LOT 7 si LOT 8 in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii sistemului medical public de gestionare a situatiei de urgenta cauzata de criza COVID-19 in cadrul Spitalului Orasenesc SÂNNICOLAU MARE", Cod proiect 141108 06.06.22
“Proiect de design pentru reamenajarea spaţiului Sală Multifuncţională Palat Administrativ, echipamente şi dotări, Sală Multifuncţională Palat Administrativ – Sistem integrat de distribuţie şi afişare video şi Pupitru digital"; 05.02.24
furnizare si montare a centralei termice si a kitului de instalare la serviciul fiscal oraseneswc FAGET 31.03.15
ACHIZITIA SERVICIILOR DE ELABORARE RELEVEE, EXPERTIZARE TEHNICA si AUDIT ENERGETIC, PENTRU IMOBILELE SEDIU A.T.C.P. HUNEDOARA, SEDIU SERVICIUL FISCAL MUNICIPAL HUNEDOARA, SEDIU SERVICIUL TREZORERIA MUNICIPIULUI ORASTIE, SEDIU SERVICIUL TREZORERIA MUNICIPIULUI PETROSANI SI SEDIU SERVICIUL FISCAL ORAS 15.07.22