Feedback
I.D.: 63418404

Achizitia si instalarea unui sistem control acces pentru Bazinul de Inot Bacau

Data publicarii
24.11.21 Exista 194.146 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42961100-1
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste realizarea implementarea unui Sistem de control acces ce trebuie sa asigure control complet asupra activităţilor desfăşurate in cadrul complexului, sa urmărească situaţia clienţilor, a orelor si serviciilor efectuate, a programărilor, a situaţiei financiare a fiecărui client in parte si sa tina evidenta gestiunii, a salariaţilor, a facturării si a încasărilor întregului bazin de înot. Sistem...
Autoritatea contractanta doreste realizarea implementarea unui Sistem de control acces ce trebuie sa asigure control complet asupra activităţilor desfăşurate in cadrul complexului, sa urmărească situaţia clienţilor, a orelor si serviciilor efectuate, a programărilor, a situaţiei financiare a fiecărui client in parte si sa tina evidenta gestiunii, a salariaţilor, a facturării si a încasărilor întregului bazin de înot. Sistemul de acces trebuie sa ofere posibilitatea de a configura datele primare astfel încât utilizarea programului sa reflecte in mod perfect activitatea zilnica a bazinului si sa fie complet independenta de furnizorul soluţiei. In acest sens, trebuiesc asigurate: - definirea datelor de identificare - configurarea rapoartelor prin aplicarea siglei si a datelor de contact - definirea ariilor de lucru si al personalului, cu program de lucru personalizat - definirea utilizatorilor cu posibilitatea de limitare a drepturilor pentru fiecare modul in parte si de personalizare a opţiunilor folosite - definirea nomenclatoarelor primare cu datele preliminare pentru activitatea de servicii (servicii, grupe de servicii, reguli de lucru) - Securitate datelor conform politica GDPR. Sistemul va contine: 1. Server aplicaţie - 1 buc 2. Terminal de înrolare cartele/brăţări - 1 buc; 3. Controller de sistem - 1 buc; 4. Controller de tumichet / uşa - 6 buc; 5. Cititor RFID - 22 buc; 6. Turnichet (2 la vestiare + 2 saune) - 4 buc; 7. Încuietoare electromagnetica - 14 buc; 8. Buton pentru ieşire de urgenta - 4 buc; 9. Brăţări RFID - 1000 buc. Furnizorul va livra si instala sistemul de control acces in termen de maxim 60 zile calendaristice de la constituirea Garantiei de Buna executie, conform caiet de sarcini. Durata contractului: 60 zile. Termenul de garanţie va fi de minim 24 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu