Feedback
I.D.: 101729547

Achizitia si implementarea unui sistem informatic de gestionare a deconturilor in general si a deconturilor de deplasare in special

Data publicarii
23.08.24
Coduri CPV
72212900-8 72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
03.09.24
 
 
Documente participare:
  1. 02_Documentatie descriptiva_SNN_solutii de management al deconturilor.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti, Argeş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor si produselor Necesitatea acestei achiziţii rezultă din obiectivul general al SNN de implementare a proiectelor de modernizare, integrare şi securizare a fluxului informaţional şi infrastructurii IT unitar la nivelul întregii organizaţii, prin accelerarea ritmului de digitalizare a proceselor şi fluxurilor de lucru, în vederea debirocratizării, eficie...
Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor si produselor Necesitatea acestei achiziţii rezultă din obiectivul general al SNN de implementare a proiectelor de modernizare, integrare şi securizare a fluxului informaţional şi infrastructurii IT unitar la nivelul întregii organizaţii, prin accelerarea ritmului de digitalizare a proceselor şi fluxurilor de lucru, în vederea debirocratizării, eficientizării costurilor şi prin creşterea experienţei digitale. Soluţia software solicitată în prezentul caiet de sarcini trebuie să se poată integra cu solutia ERP (Enterprise Resource Planning) utilizata de catre SNN, aplicatie informatica de gestionare a resurselor intreprinderii din punct de vedere financiar –contabil, achizitii, stocuri si productie. În prezent, la nivelul sucursalei SNN procesele de gestionare a deconturilor se face prin intermediul unor tipuri de documente din ERP. La nivelul celor trei entităţi (SNN Sediul Central, FCN şi CNE) se utilizează următoarele module din cadrul sistemului ERP: - Financiar –Contabilitate - Mijloace Fixe - Obiecte de Inventar - Evidenta Stocuri - Contabilitate de gestiune (doar în cadrul FCN Piteşti). Informaţii despre beneficiile anticipate de către Entitatea Contractantă Achiziţia ce face obiectul prezentului caiet de sarcini urmăreşte optimizarea timpului de lucru şi a resurselor alocate pentru desfăşurarea proceselor de inregistrare a deconturilor si a delegatiilor din cadrul celor trei sucursale ale SNN SA. Astfel, se doreşte implementarea unei soluţii software de management al deconturilor si delegatiilor la nivelul celor trei sucursale, care să automatizeze procesele şi să faciliteze obţinerea informaţiilor în timp real. Soluţia software propusă trebuie să eficientizeze şi să automatizeze procesele de lucru din teren, să reducă activitatile / procesele redundante, să asigure sincronizarea datelor între aplicaţii, astfel încât să se imbunătăţească nivelul de trasabilitate în activităţile gestionare a deconturilor si delegatiilor, oferind vizibilitate asupra acestora în timp real. Prin acest proiect de digitalizare autoritatea contractanta urmareşte contractarea de servicii, licenţe şi dispozitive hardware (daca sunt necesare), astfel: - Maparea activităţilor specifice proceselor de gestionare a deconturilor si delegatiilor. - Sa gestioneze eficient si rapid orice decont de cheltuieli, reducand timpul cu inregistrarea cheltuielilor pentru decont. - Sa evidentieze clar pentru fiecare decont cheltuielile efectuate de salariati pe fiecare entitate (SNN Ex, CNE si FCN), in vederea unei atente monitorizari si asigurarii transparentei in cadrul companiei. - Sa permita in orice moment, realizarea unei situatii a deconturilor si a cheltuielilor, cu soldurile pentru fiecare salariat. - Salariatii sa poata adauga cheltuieli pe decontul de deplasare si sa ataseze documentele aferente cheltuielilor (chitante, bonuri, facturi, ordin de plata, extrase de cont). - Sa asigure migrarea prin diferite mijloace a deconturilor/delegatiilor din aplicatie catre ERP. - Asigurarea suportului tehnic din partea furnizorului pentru o perioadă de 2 ani din momentul semnarii Procesului verbal de acceptanţă semnat fără obiecţiuni. OBIECTUL ACHIZITIEI Solutie software si hardware pentru gestionarea deconturilor/delegatiilor. Soluţia electronica furnizată va cuprinde cel puţin următoarele: 4.1. aplicaţia software – licenţe de utilizare perpetuă pentru întreaga soluţie informatică. 4.2. servicii de analiză a fluxurilor de lucru aferente celor trei entităţi şi elaborarea de fluxuri unitare pentru activităţile de gestionarea deconturilor/delegatiilor. 4.3. servicii de implementare a aplicaţiei software în sediile autorităţii contractante, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavodă şi Sucursala FCN Piteşti; 4.4. servicii de instruire pentru administratorii de sistem şi utilizatorii aplicaţiei; 4.5. servicii de suport tehnic şi mentenanţă. Informatii cu privire la: - caracteristici tehnice si de performanta: (1) cerinte generale, (2) cerinte software, (3) cerinte de arhitectura, (4) cerinte de implementare, (5) cerinte echipament hardware, (6) cerinte privind echipa Furnizorului, (7) cerinte privind livrabilele, (8) cerinte privind servicii de instruire personal pentru utilizare, (9) cerinte privind serviciile de suport tehnic si mentenanta post implementare - scenarii de testare; - termene de livrare si durata de prestare; - cerinte de testare si fiabilitate; - garantii - cerinte de securitate cibernetica - clauze de confidentialitate se regasesc descrise in Documentatia Descriptiva anexata prezentului anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de asistenta psihologica pentru consiliere organizationala si psihoterapie 06.10.23
Prelugire consultare de piata MC1026382 - Achizitie servicii de asistenta psihologica pentru consiliere organizationala si psihoterapie 10.11.23
Implementarea unui sistem digitalizat de "visitor management" in cadrul SNN si Sucursale 24.05.23
Servicii si produse software pentru inlocuirea sistemului de gestiune documente EDMS Curator, integrarea cu aplicatia ABB Asset Suite, servicii de suport tehnic si extinderea implementarii cu functionalitati de Document Management la nivelul proceselor de business ale SNN 19.02.21
Servicii si produse software pentru inlocuirea sistemului de gestiune documente EDMS Curator, integrarea cu aplicatia ABB Asset Suite, servicii de suport tehnic si extinderea implementarii cu functionalitati de Document Management la nivelul proceselor de business ale SNN 10.02.21
Solutie de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si a stocurilor pentru cele trei entitati SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti 16.02.24
Solutie de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si a stocurilor pentru cele trei entitati SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti 10.11.23
Servicii dezvoltare a website-ului Societăţii Naţionale Nuclearelectrica SA (SNN) 09.03.23
Servicii si produse software pentru inlocuirea sistemului de gestiune documente EDMS Curator, integrarea cu aplicatia ABB Asset Suite, servicii de suport tehnic si extinderea implementarii cu functionalitati de Document Management la nivelul proceselor de business ale SNN  
Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane prin extinderea soluţiei Oracle HR, aflată în exploatare la CNE Cernavodă pentru a deservi şi SNN Sediul Central Bucureşti şi FCN Piteşti, şi prin adăugarea de noi funcţionalităţi 07.06.24