Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor si produselor
Necesitatea acestei achiziţii rezultă din obiectivul general al SNN de implementare a proiectelor de modernizare, integrare şi securizare a fluxului informaţional şi infrastructurii IT unitar la nivelul întregii organizaţii, prin accelerarea ritmului de digitalizare a proceselor şi fluxurilor de lucru, în vederea debirocratizării, eficie...
Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor si produselor
Necesitatea acestei achiziţii rezultă din obiectivul general al SNN de implementare a proiectelor de modernizare, integrare şi securizare a fluxului informaţional şi infrastructurii IT unitar la nivelul întregii organizaţii, prin accelerarea ritmului de digitalizare a proceselor şi fluxurilor de lucru, în vederea debirocratizării, eficientizării costurilor şi prin creşterea experienţei digitale.
Soluţia software solicitată în prezentul caiet de sarcini trebuie să se poată integra cu solutia ERP (Enterprise Resource Planning) utilizata de catre SNN, aplicatie informatica de gestionare a resurselor intreprinderii din punct de vedere financiar –contabil, achizitii, stocuri si productie.
În prezent, la nivelul sucursalei SNN procesele de gestionare a deconturilor se face prin intermediul unor tipuri de documente din ERP.
La nivelul celor trei entităţi (SNN Sediul Central, FCN şi CNE) se utilizează următoarele module din cadrul sistemului ERP:
- Financiar –Contabilitate
- Mijloace Fixe
- Obiecte de Inventar
- Evidenta Stocuri
- Contabilitate de gestiune (doar în cadrul FCN Piteşti).
Informaţii despre beneficiile anticipate de către Entitatea Contractantă
Achiziţia ce face obiectul prezentului caiet de sarcini urmăreşte optimizarea timpului de lucru şi a resurselor alocate pentru desfăşurarea proceselor de inregistrare a deconturilor si a delegatiilor din cadrul celor trei sucursale ale SNN SA. Astfel, se doreşte implementarea unei soluţii software de management al deconturilor si delegatiilor la nivelul celor trei sucursale, care să automatizeze procesele şi să faciliteze obţinerea informaţiilor în timp real.
Soluţia software propusă trebuie să eficientizeze şi să automatizeze procesele de lucru din teren, să reducă activitatile / procesele redundante, să asigure sincronizarea datelor între aplicaţii, astfel încât să se imbunătăţească nivelul de trasabilitate în activităţile gestionare a deconturilor si delegatiilor, oferind vizibilitate asupra acestora în timp real. Prin acest proiect de digitalizare autoritatea contractanta urmareşte contractarea de servicii, licenţe şi dispozitive hardware (daca sunt necesare), astfel:
- Maparea activităţilor specifice proceselor de gestionare a deconturilor si delegatiilor.
- Sa gestioneze eficient si rapid orice decont de cheltuieli, reducand timpul cu inregistrarea cheltuielilor pentru decont.
- Sa evidentieze clar pentru fiecare decont cheltuielile efectuate de salariati pe fiecare entitate (SNN Ex, CNE si FCN), in vederea unei atente monitorizari si asigurarii transparentei in cadrul companiei.
- Sa permita in orice moment, realizarea unei situatii a deconturilor si a cheltuielilor, cu soldurile pentru fiecare salariat.
- Salariatii sa poata adauga cheltuieli pe decontul de deplasare si sa ataseze documentele aferente cheltuielilor (chitante, bonuri, facturi, ordin de plata, extrase de cont).
- Sa asigure migrarea prin diferite mijloace a deconturilor/delegatiilor din aplicatie catre ERP.
- Asigurarea suportului tehnic din partea furnizorului pentru o perioadă de 2 ani din momentul semnarii Procesului verbal de acceptanţă semnat fără obiecţiuni.
OBIECTUL ACHIZITIEI
Solutie software si hardware pentru gestionarea deconturilor/delegatiilor.
Soluţia electronica furnizată va cuprinde cel puţin următoarele:
4.1. aplicaţia software – licenţe de utilizare perpetuă pentru întreaga soluţie informatică.
4.2. servicii de analiză a fluxurilor de lucru aferente celor trei entităţi şi elaborarea de fluxuri unitare pentru activităţile de gestionarea deconturilor/delegatiilor.
4.3. servicii de implementare a aplicaţiei software în sediile autorităţii contractante, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavodă şi Sucursala FCN Piteşti;
4.4. servicii de instruire pentru administratorii de sistem şi utilizatorii aplicaţiei;
4.5. servicii de suport tehnic şi mentenanţă.
Informatii cu privire la:
- caracteristici tehnice si de performanta: (1) cerinte generale, (2) cerinte software, (3) cerinte de arhitectura, (4) cerinte de implementare, (5) cerinte echipament hardware, (6) cerinte privind echipa Furnizorului, (7) cerinte privind livrabilele, (8) cerinte privind servicii de instruire personal pentru utilizare, (9) cerinte privind serviciile de suport tehnic si mentenanta post implementare
- scenarii de testare;
- termene de livrare si durata de prestare;
- cerinte de testare si fiabilitate;
- garantii
- cerinte de securitate cibernetica
- clauze de confidentialitate
se regasesc descrise in Documentatia Descriptiva anexata prezentului anunt.