-INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ "GHEORGHE POP DE BĂSEŞTI" AL JUDEŢULUI MARAMUREŞ intentionează să achizitioneze serviciului de proiectare faza "Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.)", constituirea dosarului de finanţare, necesare realizării obiectivului de investiţii denumit "Renovare Energetică Corp Clădire ISU din Municipiul Baia Mare" pentru accesarea fondurilor în cadrul apelului de pr...
-INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ "GHEORGHE POP DE BĂSEŞTI" AL JUDEŢULUI MARAMUREŞ intentionează să achizitioneze serviciului de proiectare faza "Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.)", constituirea dosarului de finanţare, necesare realizării obiectivului de investiţii denumit "Renovare Energetică Corp Clădire ISU din Municipiul Baia Mare" pentru accesarea fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul PNRR/2022/C5/2/B.2.2.b/1, Componenta 5 - Valul renovării, Runda 2, Axa 2, Operaţiunea B2.2b: Renovarea energetică aprofundată a clădirilor publice – Autorităţi centrale conform cerintelor obligatorii ale caietului de sarcini cu numărul 2603376 din 20.02.2023. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Ofertanţii care transmit oferta se consideră că acceptă în totalitate solicitarile autoritatii contractante asa cum sunt acestea detaliate în anunt si documentatia atasată.
Prezentul anunt nu obliga Autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.