Transportul si paza valorilor se realizeaza, zilnic, in zilele lucratoare, de la sediile Primariei Municipiului Constanta, la Casieria Centrala a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanta si retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Locatiile institutiei, de unde se vor colecta valorile, sunt urmatoarele: 1. City Park Mall - b-dul Alexandru Lapusneanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constant...
Transportul si paza valorilor se realizeaza, zilnic, in zilele lucratoare, de la sediile Primariei Municipiului Constanta, la Casieria Centrala a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanta si retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Locatiile institutiei, de unde se vor colecta valorile, sunt urmatoarele: 1. City Park Mall - b-dul Alexandru Lapusneanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constanta 2. Casa Casatoriilor - str. Mihai Eminescu, nr.20, Mun. Constanta; 3. Administratie Cimitire - str. Baraganului, nr. 2-4, Mun. Constanta 4. Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Judetean Constanta, in momentul cand se va achizitiona serviciul de incasare a taxei. 5. Suplimentar, in functie de necesitatile achizitorului, se vor transporta valori si la o alta locatie, in baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefractie si interventie rapida se realizeaza cu autovehicule special amenajate, cu minim 2 agenti de securitate, din cadrul unei societati specializate de paza si protectie, dotati cu arme de foc, in conditiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe si spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza in program permanent, pentru urmatoarele locatii: 1. Sediul din str. Amzacea, nr. 13 - detine 2 sisteme de alarmare antiefractie; 2. Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51; 3. Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4; 4. Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lapusneanu nr.116 C, etaj 2; 5. Casierie sediu str. Baraganului 2-4; 6. Arhiva din b-dul 1 Mai; 7. Arhiva din str. Gh. Lazar, Nr. 5A; 8. Casa Casatoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. Obligatiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefractie si interventie cu agenti inarmati sunt: - sa detina minim 3 echipaje de interventie specializate (minim trei autoturisme), formate din minim 2 agenti de securitate dotati cu arma de foc si munitie aferenta, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu insemnele distinctive ale societatii de paza, mijloace de protectie individuala (veste antiglont etc.) si ecusoane de identificare cu fotografie; - sa instaleze fara nici un cost dispozitivele necesare conectarii sistemelor de alarme existente la dispecerat, in vederea monitorizarii (GPRS, butoane panica, senzori etc.), aceste dotari ramanand in custodia beneficiarului, pe toata perioada derularii contractului; - sa mute dispozitivele de monitorizare fara costuri suplimentare, in cazul mutarii casieriei intr-un alt sediu; - sa asigure monitorizarea permanenta si mentenanta periodica a sistemului de securitate antiefractie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul Prestatorului; - prin mentenanta periodica se intelege: - examinarea aspectului exterior si interior a tuturor componentelor; - verificarea starii tehnice a tuturor acumulatorilor; - verificarea individuala a fiecarui detector, buton, etc. - sa asigure interventiile tehnice pentru eliminarea disfunctionalitatilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; - sa monitorizeze permanent si sa intervina, in caz de nevoie, urmatoarele locatii: sediul din str. Amzacea, nr. 13, care detine 2 sisteme de alarmare antiefractie ; sediul din b-dul Tomis, nr. 51; arhiva din str. Plevnei, nr. 4; casierie sediu City Park Mall; casierie sediu str. Baraganului, nr. 2-4; arhiva din b-dul 1 Mai; sediul din str. Ecaterina Varga; arhiva din str. Gh. Lazar, nr. 5A, Casa Casatoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. - sa intervina prompt in momentul declansarii butonului de panica, timpul mediu de interventie este de 3-7 minute; - sa despagubeasca beneficiarul, in caz de daune materiale provocate in urma nerespectarii timpului de interventie mentionat; - sa intervina rapid si in cazul solicitarii telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea si stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri si pagube, sau chiar sa afecteze integritatea fizica, ori sa puna in pericol viata persoanelor aflate in obiectivele mentionate; - sa aiba punct de lucru/sediu permanent in municipiul Constanta; - sa fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodata este raspunzator atat de siguranta tuturor operatiunilor si metodelor de prestare utilizate, cat si de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului;