Feedback
I.D.: 37000168

Achizitia serviciului de informare si publicitate privind derularea proiectului „Sistem integrat pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului Calarasi”, Cod SIPOCA 656/Cod MySMIS2014 129152

Data publicarii
04.07.19 Exista 36.973 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0
Termenul limita pentru depunere:
11.07.19
Pretul estimativ:
13.907,56 RON - 13.907,56 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1090370.zip
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produse informative si prestare servicii in cadrul proiectului „Sistem integrat pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului Calarasi”: Mape personalizate (vor fi realizate 100 mape x 13,44 lei/buc fara tva); Pixuri personalizate (vor fi realizate 100 pixuri x 10 lei/buc fara tva); Etichete (vor fi realizate 4 etichete x 2,10 lei/buc fara tva); Roll –up banner (va fi real...
Produse informative si prestare servicii in cadrul proiectului „Sistem integrat pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului Calarasi”: Mape personalizate (vor fi realizate 100 mape x 13,44 lei/buc fara tva); Pixuri personalizate (vor fi realizate 100 pixuri x 10 lei/buc fara tva); Etichete (vor fi realizate 4 etichete x 2,10 lei/buc fara tva); Roll –up banner (va fi realizat 1 roll-up x 840,34 lei/buc fara tva) ; Afise format A3 (vor fi realizate 20 afise x 46,22 lei/buc fara tva); Organizare conferinta de presa la inceputul proiectului (4.390,76 lei fara tva din care : inchiriere sala 609,24 lei fara tva, 1 pauza masa x 50 participanti x 75,63 lei fara tva/participant; meniul consta in gustari mixte de carne, branzeturi, salate, produse patiserie si cofetarie, cafea, ceai, apa minerala/plata, sucuri imbuteliate individual la 0.5 litri) ; Organizare conferinta de presa la finalizarea implementarii proiectului (4.390,76 lei fara tva din care : inchiriere sala 609,24 lei fara tva, 1 pauza masa x 50 participanti x 75,63 lei fara tva/participant; meniul consta in gustari mixte de carne, branzeturi, salate, produse patiserie si cofetarie, cafea, ceai, apa minerala/plata, sucuri imbuteliate individual la 0.5 litri) ; Anunt de presa la finalizarea proiectului (1.008,40 lei/buc fara tva). Specificatiile tehnice ale produselor si serviciilor sunt prezentate in caietul de sarcini atasat anuntului si reprezinta cerinte minime.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu