Feedback
I.D.: 85484007

Achizitia serviciului de asigurari facultative de persoane

Data publicarii
04.08.23 Exista 123.673 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66510000-8
Pretul estimativ:
20.637.000,00 RON - 20.637.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asigurarari facultative de persoane pentru personalul Ministerului Aparării Nationale care işi desfasoara activitatea în ţară, este dislocat în teatrele de operatii sau este trimis in misiune in strainatate. Cantitatea estimativa minima a acordului-cadru: 300.000 zile de asigurare in valoare de 6.879.000,00 lei,Cantitatea estimativa maxima a acordului-cadru: 600.000 zile de asigurare in valoare de 13.758.000,...
Servicii de asigurarari facultative de persoane pentru personalul Ministerului Aparării Nationale care işi desfasoara activitatea în ţară, este dislocat în teatrele de operatii sau este trimis in misiune in strainatate. Cantitatea estimativa minima a acordului-cadru: 300.000 zile de asigurare in valoare de 6.879.000,00 lei,Cantitatea estimativa maxima a acordului-cadru: 600.000 zile de asigurare in valoare de 13.758.000,00 lei,Cantitatea estimativa maxima a acordului-cadru cu posibilitate de suplimentare cu 50% din nr.maxim de zile de asigurare in valoare de 6.879.000,00 leiCantitatea estimativa minima a unui singur contract subsecvent: 1 zi de asigurare; Cantitatea estimativa maxima a unui singur contract subsecvent: 27.000 zile de asigurare;Cantitatea estimativa maxima a celui mai mare contract subsecvent: 27.000 zile de asigurare;Valoarea estimativa maxima a celui mai mare contract subsecvent: 675.000,00 lei.Orice operator economic interesat in a depune oferta poate adresa, autoritatii contractante, solicitari de clarificari pana in a 15-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari pana a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, cantitatile maxime estimate aferente acordului cadru in valoare de 13.758.000,00 lei, pot fi suplimentate cu maxim 50% din cantitatea maxima prevazuta mai sus:respectiv cu 300.000 zile de asigurare, la o valoare de 6.879.000,00 lei, rezultand o valoare totala a achizitiei in suma de 20.637.000,00 lei, aceasta fiind limita si natura modificarii la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al contractului de achiziţie publică. Optiunea de suplimentare este motivata de: - suplimentarea efectivelor trimise in teatrele de operatii, ce nu a putut fi prevazuta in momentul stabilirii necesarului de servicii; - calculul subestimat, nerealist al necesarului de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia serviciului de asigurari facultative de persoane  
Achizitia serviciului de asigurari facultative de persoane  
Achizitia serviciului de asigurari facultative de persoane  
ACORD-CADRU SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU "MODERNIZARE, REPARATII SI INTRETINERE A STRAZILOR, ALEILOR, TROTUARELOR, SISTEMULUI RUTIER DE PE PODURI" SI "SEMAFORIZARE INTERSECTII SI TRECERI DE PIETONI" DE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA 15.05.24
ACORD-CADRU SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU "MODERNIZARE, REPARATII SI INTRETINERE A STRAZILOR, ALEILOR, TROTUARELOR, SISTEMULUI RUTIER DE PE PODURI" SI "SEMAFORIZARE INTERSECTII SI TRECERI DE PIETONI" DE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA 15.05.24
Acord cadru de furnizare lapte şi produse lactate si de panificatie pentru elevii din invaţamantul pimar şi gimnazial de stat si privat, precum si pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat şi private autorizate/acreditate din judetul Cluj, beneficiare ale Programului pentru şcoli al României, in perioada 2021 – 2023 23.08.21
Furnizarea produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special din judeţul Cluj, în perioada 2023-2026  
Achizitie de masti faciale de protectie respiratorie, de unica folosinta  
Computere de birou si portabile A24-A1  
Acord cadru de servicii de curatare a birourilor la sediul ATCP Bistrita-Nasaud .