Feedback
I.D.: 67923653

Achizitia serviciilor pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivele de investitii LOT 1 si2,din cadrul proiectului"Sprijin la niv. reg. Sud Muntenia ptr. pregătirea de proiecte finanţate din perioada de programare 2021-2027 pe dom. mobilitate urbană, regenerare urbană, infrastr. şi serv. publice de turism..." cod SMIS 2014+ 143370/Cod proiect:1.1.153

Data publicarii
08.04.22 Exista 146.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Pretul estimativ:
684.873,95 RON - 684.873,95 RON
2.642.857,14 RON - 2.642.857,14 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. LOT 2- "Extinderea, modernizarea şi dotarea spaţiului pietonal din zona centrală a municipiului Câmpina", Pentru lotul 2:-studiul de fezabilitate sau documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, după caz, inclusiv expertizarea tehnică a construcţiilor existente, a structurilor şi/sau, după caz, a proiectelor tehnice, inclusiv întocmirea de către expertul tehnic a raportului de expertiză tehnică;-stud...
2. LOT 2- "Extinderea, modernizarea şi dotarea spaţiului pietonal din zona centrală a municipiului Câmpina", Pentru lotul 2:-studiul de fezabilitate sau documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, după caz, inclusiv expertizarea tehnică a construcţiilor existente, a structurilor şi/sau, după caz, a proiectelor tehnice, inclusiv întocmirea de către expertul tehnic a raportului de expertiză tehnică;-studiul geotehnic, studiu topografic, studii pentru obţinerea acordurilor/avizelor de mediu, studii arheologice (daca este cazul), studii hidrologice (daca este cazul), precum şi orice alte categorii de studii care sunt necesare pentru realizarea proiectelor de infrastructură cu impact in domeniul relevant pentru ghidul de finanţare;-obţinerea valabilităţii certificatului de urbanism, precum şi toate taxele pentru avizele cerute prin certificatul de urbanism, taxa pentru obţînerea/prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiînţare, conform prevederilor legale în vigoare;-obţinerea avizelor şi acordurilor pentru racorduri şi branşamente la reţele publice de apă, canalizare, gaze, termoficare, energie electrică, telefonie, iluminat public;-întocmirea documentaţiei, obţinerea numărului cadastral provizoriu şi înregistrarea terenului în cartea funciară;-obţinerea acordului de mediu;-obţinerea avizului de protecţie civilă/PSI;-alte avize, acorduri şi autorizaţii;-studiu de oportunitate şi studiu de marketing.-proiect tehnic şt detalii de execuţie;-documentaţii tehnice pentru obţinerea autorizaţiilor de construcţie.Toate cerinţele care se regăsesc descrise în Caietul de sarcini şi care nu sunt menţionate, nominal, în cele 11 activităţi antamate mai sus, reprezintă subactivităţi ale acestora şi se vor regăsi în cadrul livrabilelor antemenţionate.. 1. LOT 1-"Creşterea mobilităţii urbane nepoluante prin investiţii de tip integrat în soluţii inteligente aferente unui coridor de mobilitate şi prin redirecţionarea circulaţiei rutiere printr-un pasaj subteran în zona centrală a Municipiului Câmpina", Pentru lotul 1:-studiul de fezabilitate sau documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, după caz, inclusiv expertizarea tehnică a construcţiilor existente, a structurilor şi/sau, după caz, a proiectelor tehnice, inclusiv întocmirea de către expertul tehnic a raportului de expertiză tehnică;-studiul geotehnic, studiul topografic, studii pentru obţinerea acordurilor/avizelor de mediu, studii arheologice (daca este cazul), studii hidrologice (daca este cazul), precum şi orice alte categorii de studii care sunt necesare pentru realizarea proiectelor de infrastructură cu impact in domeniul relevant pentru ghidul de finanţare;-obţinerea valabilităţii certificatului de urbanism, precum şi toate taxele pentru avizele cerute prin certificatul de urbanism, taxa pentru obţinerea/prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare, conform prevederilor legale în vigoare;-obţinerea avizelor şi acordurilor pentru racorduri şi branşamente la reţele publice de apă, canalizare, gaze, termoficare, energie electrică, telefonie, iluminat public;-întocmirea documentaţiei, obţinerea numărului cadastral provizoriu şi înregistrarea terenului în cartea funciară;-obţinerea acordului de mediu;-obţinerea avizului de protecţie civilă/PSI;-alte avize, acorduri şi autorizaţii;-studiu de oportunitate şi studiu de marketing;-proiect tehnic şi detalii de execuţie;-documentaţii tehnice pentru obţinerea autorizaţiilor de construcţie.Documentaţia va fi elaborată şi predată respectând etapele de proiectare din HG 907/2016, inclusiv faza Proiect tehnic de execuţie, conform HG 907/2016.Toate cerinţele care se regăsesc descrise în Caietul de sarcini şi care nu sunt menţionate, nominal, în cele 11 activităţi antamate mai sus, reprezintă subactivităţi ale acestora şi se vor regăsi în cadrul livrabilelor antemenţionate..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
POIM_CS1 : Asistenta Tehnica pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Prahova, in perioada 2014-2020  
POIM_CS1 : Asistenta Tehnica pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Prahova, in perioada 2014-2020 22.09.15
Elaborarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), a studiilor de specialitate si a proiectului tehnic de Execuţie +Detalii de Execuţie pentru obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice în clădirile rezidenţiale (blocuri) din Cornu, judeţ Prahova“  
Intocmire documentaţii tehnice, faza SF (Studiu fezabilitate, studiu topografic, studiu geotehnic, audit energetic, expertiza tehnica şi alte studii de specialitate), pentru obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare infrastructura Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalu 16.07.18
ACHIZITIE SERVICII DE ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE, împreună cu studiile necesare-ridicare topografică, studiu geotehnic, expertiză tehnică (orice alt studiu necesar) pentru OBIECTIVUL DE INVESTIŢII "Punte pietonală Halta Breaza Nord –Cartier Podu Corbului " oraş Breaza, jud. Prahova 30.06.23
S.F. “Reabilitare, modernizare si extindere iluminat public, Orasul Urlati, judetul Prahova”, POR 2014-2020, Axa prioritara 3, Operatiunea C Iluminat Public 24.07.18
Servicii de arhitectura pentru constructii  
S.F – AMENAJARE MALURI PARAU DAMBU, ZONA POLUX 14.12.17
PROIECT INTEGRAT „IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI IN ORASUL URLATI, JUDETUL PRAHOVA”, POR 2014-2020, Axa prioritara 13 24.07.18
Intocmire studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investitii "Extindere reţele gaze oraşul Urlaţi" 25.11.20