1.Etapa I - PROIECTARE, si anume: Elaborare Proiect pentru Autorizarea lucrarilor de Construire/Desfiintare si Proiect pentru autorizarea lucrarilor de organizare de santier (PT – partea I), inclusiv obtinerea Autorizatiei de Construire/desfiintare in numele beneficiarului, Proiect tehnic de executie (PT – partea II), Detalii de Executie, Caiete de Sarcini pe specialitati, Documentatii de deviere a utilitatilor/retelelor (d...
1.Etapa I - PROIECTARE, si anume: Elaborare Proiect pentru Autorizarea lucrarilor de Construire/Desfiintare si Proiect pentru autorizarea lucrarilor de organizare de santier (PT – partea I), inclusiv obtinerea Autorizatiei de Construire/desfiintare in numele beneficiarului, Proiect tehnic de executie (PT – partea II), Detalii de Executie, Caiete de Sarcini pe specialitati, Documentatii de deviere a utilitatilor/retelelor (dupa caz), Documentatie aferenta lucrarilor de organizare de santier, Documentatii de obtinere a avizelor, inclusiv verificarea proiectului tehnic de executie, Documentatie tehnica pentru urmarirea comportarii in timp a constructiei, Plan de securitate si sanatate in munca si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, se va acorda pe toata durata contractului de executie, acesta avand inclusiv obligatia de a intocmi proiectul tehnic de executie actualizat la data finalizarii lucrarilor - "as built", precum si devizul general actualizat la terminarea lucrarilor in vederea regularizarii taxei de autorizare, din care sa reiasa valoarea finala a lucrarilor executate, precum si a cotelor legal datorate Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C. 2. Etapa II - EXECUTIE, si anume: Executia lucrarilor la obiectivul de investitie “Reparatii capitale si amenajari interioare sediu nou - Muzeul Tarii Crisurilor Oradea - lucrari amenajare incinta si amenajari speciale de muzeu, inclusiv dotările aferente (de exemplu: structuri pentru expunere obiecte: vitrine de expunere, postamente, socluri, console, reconstituiri şi alte elemente tridimensionale, etc., pereţi sticlă, pereţi falşi gipscarton, pardoseli supraînălţate, etc). Durata contractului: Durata contractului: in luni: 22 luni, din care: Etapa I - Proiectare - 4 luni; Etapa II – Executie - 18 luni. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Conform art. 160 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, obligatia autoritatii contractante de a raspunde la solicitarile de clarificari este conditionata de transmiterea solicitarilor de clarificicare in termenul impus prin documentatia de atribuire, a se tine cont in acest caz de termenul indicat la I. 1. Valoarea estimata totala a contractului este de 16.736.048,00 lei fara TVA, din care: - valoare estimata pentru etapa I - proiectare este de 287.950,00 lei fara TVA; - valoarea estimata pentru etapa II - executie este de 16.448.098,00 lei fara TVA.