Feedback
I.D.: 86166091

Achizitia serviciilor de consultanta in vederea realizarii brandingului de sector

Data publicarii
24.08.23 Exista 673.153 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341100-7
Pretul estimativ:
259.500,00 RON - 259.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică: • 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design • Dezvoltare brandbook. Serviciile solicitate : 1. Concept de brand susţinut prin: povestea brand-ului, viziunea şi misiunea, esenţa brandului, valorile brandului, personalitatea, mod...
Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică: • 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design • Dezvoltare brandbook. Serviciile solicitate : 1. Concept de brand susţinut prin: povestea brand-ului, viziunea şi misiunea, esenţa brandului, valorile brandului, personalitatea, modul în care se comportă şi vorbeşte (tone of voice), tagline şi logo design. 2. Dezvoltare manual de brand a. Includerea regulilor de utilizare a logo-ului, elementele logo-ului, zona de siguranţă, dimensiunea minimă a logo-ului, “aşa nu" b. Fundaluri c. Culori – paleta de culori, corespondenţa culorilor d. Fonturi – familia de fonturi, utilizare, “aşa nu" e. Imagini – stilul imaginilor, compoziţie f. Publicitate convenţională ● În presa scrisă: i. Spaţiul Primăriei Sectorului 2 ii. Elemente ● Co-marcare şi marcare multiplă i. Exemple de machete de presă: machete de presă cu o singură marcă (PS2), co-marcare: PS2 şi logo-ul unui partener, machete de presă cu marcare multiplă. ii. Reguli de co-marcare pentru determinarea dimensiunii logo-urilor iii. Reguli de co-branding – logo-ul sectorului în raport cu logo-ul oficial al Primăriei Sectorului 2; logo-ul sectorului în raport cu fiecare logo al instituţiilor subordonate iii. Aşa nu iv. Reguli de co-marcare: culori, fonturi, fundaluri ● Layout online/offline i. Reguli de aur ii. Aşa nu iii. Exemple de structură layout g. Crearea colateralelor: cărţi de vizită, plic DL, kit de presă (mapă, foaie cu antet), semnătură email, design formular online şi print, template flyer, template broşură, design spider, design steag, template-uri ppt., branding cort pentru campanii şi evenimente, branding maşini, design e-mail newsletter, pix, lanyard, badge, agendă, bags, design model contract, semnalistică (direcţionare şi accesibilitate - pictograme, semne direcţionale orientare în instituţie); semnalistică informaţională, semnalistică parcuri) h. Reguli de comunicare: tonul vocii, reguli de comunicare (aşa da, aşa nu) Conceptul de brand (povestea, valorile, logo design etc.) va fi unic pentru sector şi aplicabil atât Primăriei, cât şi tuturor instituţiilor din subordinea Consiliului Local. Instituţiile din subordinea Consiliului Local vor folosi co-branding conform regulilor de utilizare a logo-ului definite în cadrul proiectului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu