Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică:
• 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design
• Dezvoltare brandbook.
Serviciile solicitate :
1. Concept de brand susţinut prin: povestea brand-ului, viziunea şi misiunea, esenţa brandului, valorile brandului, personalitatea, mod...
Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică:
• 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design
• Dezvoltare brandbook.
Serviciile solicitate :
1. Concept de brand susţinut prin: povestea brand-ului, viziunea şi misiunea, esenţa brandului, valorile brandului, personalitatea, modul în care se comportă şi vorbeşte (tone of voice), tagline şi logo design.
2. Dezvoltare manual de brand
a. Includerea regulilor de utilizare a logo-ului, elementele logo-ului, zona de siguranţă, dimensiunea minimă a logo-ului, “aşa nu"
b. Fundaluri
c. Culori – paleta de culori, corespondenţa culorilor
d. Fonturi – familia de fonturi, utilizare, “aşa nu"
e. Imagini – stilul imaginilor, compoziţie
f. Publicitate convenţională
● În presa scrisă:
i. Spaţiul Primăriei Sectorului 2
ii. Elemente
● Co-marcare şi marcare multiplă
i. Exemple de machete de presă: machete de presă cu o singură marcă (PS2), co-marcare: PS2 şi logo-ul unui partener, machete de presă cu marcare multiplă.
ii. Reguli de co-marcare pentru determinarea dimensiunii logo-urilor
iii. Reguli de co-branding – logo-ul sectorului în raport cu logo-ul oficial al Primăriei Sectorului 2; logo-ul sectorului în raport cu fiecare logo al instituţiilor subordonate
iii. Aşa nu
iv. Reguli de co-marcare: culori, fonturi, fundaluri
● Layout online/offline
i. Reguli de aur
ii. Aşa nu
iii. Exemple de structură layout
g. Crearea colateralelor: cărţi de vizită, plic DL, kit de presă (mapă, foaie cu antet), semnătură email, design formular online şi print, template flyer, template broşură, design spider, design steag, template-uri ppt., branding cort pentru campanii şi evenimente, branding maşini, design e-mail newsletter, pix, lanyard, badge, agendă, bags, design model contract, semnalistică (direcţionare şi accesibilitate - pictograme, semne direcţionale orientare în instituţie); semnalistică informaţională, semnalistică parcuri)
h. Reguli de comunicare: tonul vocii, reguli de comunicare (aşa da, aşa nu)
Conceptul de brand (povestea, valorile, logo design etc.) va fi unic pentru sector şi aplicabil atât Primăriei, cât şi tuturor instituţiilor din subordinea Consiliului Local.
Instituţiile din subordinea Consiliului Local vor folosi co-branding conform regulilor de utilizare a logo-ului definite în cadrul proiectului.