Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică:
• 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design
• Dezvoltare brandbook.
Un concept “umbrelă" – care să nască o poveste de brand aspiraţională, în concordanţă cu:
● strategia de dezvoltare a Sectorului 2;
● cu tendinţele e...
Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică:
• 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design
• Dezvoltare brandbook.
Un concept “umbrelă" – care să nască o poveste de brand aspiraţională, în concordanţă cu:
● strategia de dezvoltare a Sectorului 2;
● cu tendinţele europene din marile capitale;
● să răspundă nevoilor actuale şi dorinţelor prioritare ale locuitorilor din Sectorul 2;
● abordare aspiraţională, cu perspectivă spre dezvoltare, evoluţie, modernizare, progres, civilizaţie.
● o abordare inclusivă, care ia în calcul diversitatea sectorului şi toate categoriile de populaţie
Conceptul de brand să se regăsească în povestea brandului, să fie întărit de poziţionare, diferenţiere, tagline, valori, misiune, viziune, esenţă. Toate aceste aspecte vor ghida tonul vocii şi regulile de comunicare.
Un concept "umbrelă" în care oamenii să se regăsească sau să aspire spre a deveni "acea comunitate" reprezentativă, relevantă pentru vieţile lor (pe formula "mă reprezintă, e tipul meu de comunitate din care vreau sa fac parte").
Un concept "umbrelă" pretabil - aplicabil unei instituţii (aici intră în calcul şi instituţiile subordonate:
● Administraţia Domeniului Public,
● Poliţia Locală,
● Direcţia Generală pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar,
● Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului,
● Administraţia Pieţelor,
● Direcţia Generală Venituri Buget Local,
● Centrul Cultural UNESCO "Mihai Eminescu"),
ce se doreşte a fi percepută diferit – nu drept o instituţie de stat rigidă, birocratică, inabordabilă, ci una deschisă, flexibilă, cu o cultură a dialogului, axată pe îmbunătăţirea calităţii vieţii în sector, cu o abordare “problem-solving".
Un concept "umbrelă" în care logo designul, tagline-ul şi povestea de brand să fie un "tot unitar".
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde eventualelor solicitari de clarificari / informatii suplimentare: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un raspuns consolidat, cu conditia ca solicitarile sa fi fost transmise in termenul prevazut la sectiunea I.3) respectiv, cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.