Feedback
I.D.: 83337326

Achizitia serviciilor de consultanta in vederea realizarii brandingului de sector

Data publicarii
14.06.23 Exista 694.567 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341100-7
Termenul limita pentru depunere:
29.06.23
Pretul estimativ:
259.500,00 RON - 259.500,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1181848.pdf
  2. 2DRAFT1.P7S
  3. 1. CS Branding .docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică: • 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design • Dezvoltare brandbook. Un concept “umbrelă" – care să nască o poveste de brand aspiraţională, în concordanţă cu: ● strategia de dezvoltare a Sectorului 2; ● cu tendinţele e...
Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică: • 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design • Dezvoltare brandbook. Un concept “umbrelă" – care să nască o poveste de brand aspiraţională, în concordanţă cu: ● strategia de dezvoltare a Sectorului 2; ● cu tendinţele europene din marile capitale; ● să răspundă nevoilor actuale şi dorinţelor prioritare ale locuitorilor din Sectorul 2; ● abordare aspiraţională, cu perspectivă spre dezvoltare, evoluţie, modernizare, progres, civilizaţie. ● o abordare inclusivă, care ia în calcul diversitatea sectorului şi toate categoriile de populaţie Conceptul de brand să se regăsească în povestea brandului, să fie întărit de poziţionare, diferenţiere, tagline, valori, misiune, viziune, esenţă. Toate aceste aspecte vor ghida tonul vocii şi regulile de comunicare. Un concept "umbrelă" în care oamenii să se regăsească sau să aspire spre a deveni "acea comunitate" reprezentativă, relevantă pentru vieţile lor (pe formula "mă reprezintă, e tipul meu de comunitate din care vreau sa fac parte"). Un concept "umbrelă" pretabil - aplicabil unei instituţii (aici intră în calcul şi instituţiile subordonate: ● Administraţia Domeniului Public, ● Poliţia Locală, ● Direcţia Generală pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar, ● Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, ● Administraţia Pieţelor, ● Direcţia Generală Venituri Buget Local, ● Centrul Cultural UNESCO "Mihai Eminescu"), ce se doreşte a fi percepută diferit – nu drept o instituţie de stat rigidă, birocratică, inabordabilă, ci una deschisă, flexibilă, cu o cultură a dialogului, axată pe îmbunătăţirea calităţii vieţii în sector, cu o abordare “problem-solving". Un concept "umbrelă" în care logo designul, tagline-ul şi povestea de brand să fie un "tot unitar". Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde eventualelor solicitari de clarificari / informatii suplimentare: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un raspuns consolidat, cu conditia ca solicitarile sa fi fost transmise in termenul prevazut la sectiunea I.3) respectiv, cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia serviciilor de consultanta in vederea realizarii brandingului de sector  
Achiziţia centralizată de combustibili (motorină si benzină) pentru parcul auto, utilaje şi alte echipamente. 29.11.23
Achiziţia centralizată de servicii de întreţinere, reparaţii, inspecţii tehnice şi alte servicii conexe pentru autovehicule. 07.12.23
Obtinerea de date/info pt initierea unei proceduri de achizitie cu privire la "Servicii de organizare conferinte si evenimente" de catre asocierea de Aut Contr formata din Sectorul 4 al Mun Bucuresti (lider) si Directia Gen de Imp si Taxe Locale S4, cf protocol de asociere nr. P9.3/159/19.11.2019 02.12.19
Proiectului cultural-artistic şi social-recreativ “Povestea oraşului tău, povestea ta!” 23.08.18
Manual de branding  
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 23.05.18
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE PENTRU SERVICIILE DE CONSULTANŢĂ ÎN VEDEREA REALIZĂRII BRANDINGULUI DE SECTOR ŞI DE ANALIZĂ ŞI PROIECTARE WEB SITE (DESIGN UI/UX) 28.02.23
Concesiune de lucrări şi servicii a imobilului situat în Piaţa Amzei nr.13A, Sectorul 1, Bucureşti 31.10.22