Feedback
I.D.: 39075824

Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT ALTERNATIV ÎN MUNICIPIUL DEJ - punte pietonală şi modernizare coridor infrastructură integrată în Ocna Dej”, SMIS -123525

Data publicarii
15.10.19 Exista 253.711 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.11.19
Pretul estimativ:
132.000,00 RON - 132.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1065682.pdf
  2. Caiet de sarcini - servicii de management Punte.pdf
  3. Contract servicii de management -.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii, constă în: Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT ALTERNATIV ÎN MUNICIPIUL DEJ - punte pietonală şi modernizare coridor infrastructură integrată în Ocna Dej”, SMIS -123525 Serviciile de consultanta in domeniul managementului se vor realiza în conformitate cu cerinţele Caietul de sarcini. • Monitoriz şi rap. cătr...
Obiectul contractului de servicii, constă în: Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT ALTERNATIV ÎN MUNICIPIUL DEJ - punte pietonală şi modernizare coridor infrastructură integrată în Ocna Dej”, SMIS -123525 Serviciile de consultanta in domeniul managementului se vor realiza în conformitate cu cerinţele Caietul de sarcini. • Monitoriz şi rap. către beneficiar a evoluţiei stadiului fizic al exec lucrărilor, prin observ situaţiei în teren şi asigurarea verificării faptice la faţa locului a stadiului fizic al lucrări, consemnarea abaterilor de la graf asumat al activităţilor pentru tratarea acestora în cadrul deciziilor asum cu ocazia sedinţelor de progress, centralizarea raportărilor constructorului, confirm de către dir de şantier. Acordarea de asistenţă beneficiarului la întocmirea rap periodice de progres, a formularelor cererilor de plată şi de rambursare, prin utilizarea doc tehnice asumate de către constructor, dir şi proiectant, după caz, doc tehnică întocmită de către aceste persoane competente pe proprie răspundere, cu respectarea prev legale. Asistenţă la întocmirea, actualizarea şi menţinerea unui flux doc corespunzător între toate părţile implicate referitor la supervizarea stadiului lucrărr, la încadrarea acestora în graf propus, ca răspuns la cel mai important risc al implementării proiectului: neîncadrarea în grafi activităţilor. Acordarea de asistenţă generală pentru managementul implementării proiectului, în relaţia cu finanţatorul, în sensul stabilirii mecanismelor de implem a fiecărei activităţi, a monitorizării execuţiei contractului de finanţare, pentru implicarea personalului propriu al beneficiarului, echipa UIP. Acordarea de asistenţă generală beneficiarului, pentru admin contractelor încheiate în cadrul proiectului, în sensul sprijinirii pers propriu din cadrul UIP în vederea stab mecanismelor de implementare, a monitorizării execuţiei contractelor, pentru realizarea obiectului acestora. Asistenţă în arhivarea documentaţiei aferente proiectului finanţat, în vederea păstrării documentelor generate în condiţii de siguranţă, pe toată durata prevăzută în Contract. Asistenţă în vederea clarificării situaţiilor privind conflictul de interese, în scopul evitării unor asemenea situaţii. A.C. va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inaite de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile. Valoarea estimată a achiziţiei: Valoarea estimată a serviciilor este de 132.000 lei fără TVA fără TVA, echivalent a 27.788,3 Euro la cursul BNR din data de 09.10.2019, adică 1 Euro = 4,7502 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia serviciilor de consultanta în management al proiectului: “Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon din zona centrala a municipiului Dej" cod SMIS 118 04.08.20
Achizitia serviciilor de consultanta în management al proiectului: “Cresterea eficienþei energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej, jud. Cluj" cod SMIS 125016 07.05.20
Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: "Modernizare infrastructura strazi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej -Strazile: Mihai Viteazu, Minerilor,Albastrelelor, Tiblesului, Eroilor, Pinticului",cod SMIS 118103 18.02.20
Achizitia serviciilor de consultanta în management al proiectului: "Imbunatatirea transportului public si nemotorizat in municipiul Dej" SMIS 126369 11.05.20
Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „ Modernizarea coridorului integrat de mobilitate urbana reprezentat de str. 1 Mai (tronson 1 Mai 182 - intersectie Str. Ion Pop Reteganu), Str. Ion Pop Rateganu – Pod Somes - Str. Libertatii - str. Bistritei pâna la limita administrativ teritoriala a municipiului Dej, inclusiv acces catre Autobaza TRANSURB Dej si modernizare Autobaza TRANSURB SA” Cod SMIS 118104  
Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „ Modernizarea coridorului integrat de mobilitate urbana reprezentat de str. 1 Mai (tronson 1 Mai 182 - intersectie Str. Ion Pop Reteganu), Str. Ion Pop Rateganu – Pod Somes - Str. Libertatii - str. Bistritei pâna la limita administrativ teritoriala a municipiului Dej, inclusiv acces catre Autobaza TRANSURB Dej si modernizare Autobaza TRANSURB SA” Cod SMIS 118104 30.09.19
Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „ Modernizarea coridorului integrat de mobilitate urbana reprezentat de str. Unirii,str. Dobrogeanu Gherea, str. Ecaterina Teodoroiu, str. Avram Iancu, Str. GeorgeCosbuc, str. Regina Maria, str. Mircea cel Batrân, str. Marasesti (intre Mircea celBatran si Gh.Sincai), str. Gheorghe Sincai,Str. 1 Mai (intre Str. George Cosbuc si Str.I.P.Reteganul), str. Crângului” Cod SMIS 121416 24.07.19
Achizitia serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect: „ Modernizarea coridorului integrat de mobilitate urbana reprezentat de str. Unirii,str. Dobrogeanu Gherea, str. Ecaterina Teodoroiu, str. Avram Iancu, Str. GeorgeCosbuc, str. Regina Maria, str. Mircea cel Batrân, str. Marasesti (intre Mircea celBatran si Gh.Sincai), str. Gheorghe Sincai,Str. 1 Mai (intre Str. George Cosbuc si Str.I.P.Reteganul), str. Crângului” Cod SMIS 121416  
Servicii management proiect investitie POR  
Servicii management proiect investitie POR