Feedback
I.D.: 106711056

Achizitia pentru echiparea bibliotecilor cu echipamente IT&C aferente obiectivului de investitii “Transformarea Bibliotecilor din Judetul Ialomita in Hub-uri de dezvoltare a competentelor digitale”

Data publicarii
10.12.24
Coduri CPV
30000000 32232000 51600000
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziționarea de echipamente IT & C pentru echiparea bibliotecilor aferente proiectului „Transformarea bibliotecilor din județul Ialomița în hub-uri de dezvoltare a competențelor digitale”.LOTUL 1 – Echipamente IT&C cuprinde:Tabla interactiva – 29 buc; Computer desktop cu monitor -211 buc.; Tablete - 86 buc.; Dispozitive de protecție la supratensiune (prelungitoare electric...
Obiectul contractului constă în achiziționarea de echipamente IT & C pentru echiparea bibliotecilor aferente proiectului „Transformarea bibliotecilor din județul Ialomița în hub-uri de dezvoltare a competențelor digitale”.LOTUL 1 – Echipamente IT&C cuprinde:Tabla interactiva – 29 buc; Computer desktop cu monitor -211 buc.; Tablete - 86 buc.; Dispozitive de protecție la supratensiune (prelungitoare electrice avansate) - 211 buc.; Cameră videoconferință- 29 buc.; Casti cu microfon – 211 buc.; Sistem sunet - 29 buc.; Router WI-FI - 29 buc.; Imprimanta multifunctionala wireless -29 buc. – valoare estimata: 1.332.820,00 leiNota: Serviciile de instalare, punere in functiune, testare si instruire sunt incluse in valoarea estimata.LOTUL 2 – Alte echipamente IT cuprinde:Imprimanta 3D – 4 buc.; Set robotica cu platforma de învățare - 9 buc.;– valoare estimata: 124.635,00 lei.Nota: Serviciile de instalare, punere in functiune, testare si instruire sunt incluse in valoarea estimata.Durata contractului – 16 luni de la semnarea contractuluiDurata de furnizare: maxim 90 zile de la emiterea ordinului de începere.Cod CPV Principal:30000000-9 Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor softwareCod CPV suplimentar: 32232000-8 Echipament pentru videoconferinţe51600000-8 Servicii de instalare de computere şi de echipament de biroticăNumărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea ofertelor până când ofertanții pot solicita clarificări: 18 zile.Numărul de zile calendaristice înaintea termenului-limită de primire a ofertelor la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate solicitările de clarificări și/sau informații suplimentare primite de la operatorii economici interesați: 11 zile.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu