Feedback
I.D.: 26028919

Achizitia materialelor necesare compartimentării unei camere

Data publicarii
13.02.18 Exista 75.697 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44100000-1
Termenul limita pentru depunere:
21.02.18
Pretul estimativ:
4.079,00 RON
Documente participare:
  1. si636043_13022018.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ia materialelor necesare compartimentării unei camere
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziția de materiale necesare compartimentării unei camere 17.04.18
ANUNŢ PRIVIND ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE DE LOAD BALANCING CU FUNCTII DE ROUTER SI HA SI CABLURI KVM NECESARE PENTRU INTRODUCEREA REZULTATELOR CERCETĂRII ÎN CICLUL PRODUCTIV PENTRU PROIECTUL "DEZVOLTAREA INOVATIVĂ A UNUI INSTRUMENT PENTRU CREAREA DE CONTINUT DIGITAL EDUCATIONAL ADAPTATIV - INCREATOR” 17.11.14
Achizi?ia de servicii de verificare, intretinere si reparare echipamente frigorifice (frigidere, refrigeratoare/ racitoare/ combine frigorifice, congelatoare, dulapuri frigorifice, vitrine frigorifice, camere frigorifice, lazi frigorifice) 27.06.17
Achizi?ia de materiale ?i componente necesare pentru sistemul audio – video din cadrul Administra?iei Preziden?iale 25.04.16
Lucrari de reparare a instala?iilor electrice, necesare pentru inlocuirea tabloului electric, inclusiv a sigurantelor si a prizelor din sediul agentiei 08-036 Rupea din judetul Brasov 07.12.16
Achizi?ia serviciilor de proiectare ?i asisten?a tehnica necesare realizarii obiectivului de investi?ii „Extindere cladire de înva?amânt (pregatire) ?i administrativa din cazarma Baneasa” 24.11.17
“LUCRARI DE VERIFICARE TEHNICA PERIODICA A ECHIPAMENTELOR” cod CPV 45259300-0 – reparare si intretinere a centralelor termice/ 2 loturi  
Achizitia de serviciu reparare Xerox si fax Canon 17.10.16
„Reparatii la sistemul de încalzire si înlocuirea centralei termice la Cladire Sectia Regionala Politie TF Craiova”-SRCF Craiova 04.12.17
Materiale necesare compartimentarii unui spatiu destinat pentru depozitarea arhivei 25.08.15