Achiziţie publică pentru contractarea lucrărilor la obiectivul: Construire parcare de tip park and ride – Piaţa Emanuil Gojdu, Oradea".Realizarea acestui parcaj va contribui substanţial la dezvoltarea zonelor de parcare şi eliminarea blocajelor de circulaţie din zona centrală a municipiului, caracterizată prin densitatea mare de obiective turistice, unităţi de învăţământ (şcoli, licee, facultăţi), clădiri de birouri şi sed...
Achiziţie publică pentru contractarea lucrărilor la obiectivul: Construire parcare de tip park and ride – Piaţa Emanuil Gojdu, Oradea".Realizarea acestui parcaj va contribui substanţial la dezvoltarea zonelor de parcare şi eliminarea blocajelor de circulaţie din zona centrală a municipiului, caracterizată prin densitatea mare de obiective turistice, unităţi de învăţământ (şcoli, licee, facultăţi), clădiri de birouri şi sedii administrative şi, datorită mijloacelor de transport în comun, la fluidizarea arterelor între zonele functionale ale oraşului. Scopul obiectivului de investitii este descongestionarea şi fluidizarea traficului rutier local intre zone rezidentiale si functionale din municipiul Oradea.Valoarea totala estimata: 28.705.457,87 lei fără TVA, din care - cheltuieli pt relocarea utilităţilor: 1.274.171,27 lei fără TVA, - cheltuieli pt alimentare cu energie electrică: 173.591,76 lei fără TVA, - construcţii şi instalaţii: 24.907.312,51 lei fără TVA, - utilaje şi echipamente cu montaj: 2.045.065,63 lei fără TVA, - dotări 23.917,00 lei fără TVA, - organizare de şantier 281.399,70 lei fără TVA. Suplimentar se prevăd chelt diverse şi neprevăzute 10%Chelt diverse si neprevazute reprezinta 10 % din valoarea cheltuielilor prevăzute la cap./subcap. 1.2, 1.3, 1.4, 2, 3.5, 3.8, 4 ale devizului general (hg 907/216 pct 5.3). Aceasta suma nu a fost inclusa in valoarea estimata si va putea fi accesata pe parcursul derularii contractului, daca vor fi intrunite conditiile mentionate la art 221 din Legea 98/2016.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.