Achizitia lucrarilor de executie aferente obiectivului ,,Modernizare DJ 659: Pitesti – Bradu – Suseni – Gliganu de Sus – Barlogu
– Negrasi – Mozaceni – Lim. Jud. Danbovita, km 0+000-58+320; L=58,320 km’’, COD SMIS 319143 ”, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a achizitiei este de 244.241.421,84 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza:Cap.1 – Cheltuieli pentru
obtinerea si amenajar...
Achizitia lucrarilor de executie aferente obiectivului ,,Modernizare DJ 659: Pitesti – Bradu – Suseni – Gliganu de Sus – Barlogu
– Negrasi – Mozaceni – Lim. Jud. Danbovita, km 0+000-58+320; L=58,320 km’’, COD SMIS 319143 ”, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a achizitiei este de 244.241.421,84 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza:Cap.1 – Cheltuieli pentru
obtinerea si amenajarea terenului = 9.109.838,22 lei, din care:1.2 – Amenajarea terenului = 4.391.132,54 lei;1.3. – Amenajari
pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala = 1.950.836,73 lei;1.4. – Cheltuieli pentru relocarea/protectia
utilitatilor = 2.767.868,95 lei, din care:1.4.2 – Relocare retea telecomunicatii = 2.075.381,07 lei;1.4.3 – Relocare retea
gaze Distrigaz Sud = 111.279,41 lei;1.4.4 – Relocare retea gaze Premier Energy = 221.232,70 lei;1.4.5 – Relocare bransamente
alimentare cu apa = 118.642,27 lei;1.4.6 – Protejare conducte Conpet SA = 241.333,50 lei;Cap. 4 – Cheltuieli privind investitia
de baza = 232.706.532,22 lei, din care:4.1. Construcții și instalații: 232.706.532,22 lei, din care: 4.1.1.1. – Lucrari de
drum: 222.723.623,29 lei;4.1.1.2 – Lucrari de arta: 9.982.908,93 leiCap. 5.1 Organizare de santier = 2.425.051,40 lei, din
care:5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier : 2.291.198,36 lei;5.1.2.Cheltuieli conexe
organizarii santierului : 133.853,04 lei;Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in
legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta
va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de
termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.