Achizitia lucrarilor de executie aferente obiectivului ,,Modernizare DJ 659: Pitesti – Bradu – Suseni – Gliganu de Sus – Barlogu – Negrasi – Mozaceni – Lim. Jud. Danbovita, km 0+000-58+320; L=58,320 km’’, COD SMIS 319143 ", conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a achizitiei este de 244.241.421,84 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza:
Cap.1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului...
Achizitia lucrarilor de executie aferente obiectivului ,,Modernizare DJ 659: Pitesti – Bradu – Suseni – Gliganu de Sus – Barlogu – Negrasi – Mozaceni – Lim. Jud. Danbovita, km 0+000-58+320; L=58,320 km’’, COD SMIS 319143 ", conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a achizitiei este de 244.241.421,84 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza:
Cap.1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 9.109.838,22 lei, din care:
1.2 – Amenajarea terenului = 4.391.132,54 lei;
1.3. – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala = 1.950.836,73 lei;
1.4. – Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor = 2.767.868,95 lei, din care:
1.4.2 – Relocare retea telecomunicatii = 2.075.381,07 lei;
1.4.3 – Relocare retea gaze Distrigaz Sud = 111.279,41 lei;
1.4.4 – Relocare retea gaze Premier Energy = 221.232,70 lei;
1.4.5 – Relocare bransamente alimentare cu apa = 118.642,27 lei;
1.4.6 – Protejare conducte Conpet SA = 241.333,50 lei;
Cap. 4 – Cheltuieli privind investitia de baza = 232.706.532,22 lei, din care:
4.1. Construcţii şi instalaţii: 232.706.532,22 lei, din care:
4.1.1.1. – Lucrari de drum: 222.723.623,29 lei;
4.1.1.2 – Lucrari de arta: 9.982.908,93 lei
Cap. 5.1 Organizare de santier = 2.425.051,40 lei, din care:
5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier : 2.291.198,36 lei;
5.1.2.Cheltuieli conexe organizarii santierului : 133.853,04 lei;
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.