Feedback
I.D.: 88525450

Achizitia în sistem centralizat de articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou B2

Data publicarii
26.10.23 Exista 189.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8 30192000-1 30192121-5 30192131-8 30192132-5 30192910-3 30192920-6 30197110-0 30197210-1 30197220-4 30197320-5 30197321-2 30199230-1 30199600-6
Termenul limita pentru depunere:
28.11.23
Pretul estimativ:
1.033.346,08 RON - 1.442.280,24 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.10.23 Publicat la 05.11.23 Publicat la 13.11.23 Publicat la 14.11.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul Acordului-Cadru centralizat este de a asigura, în numele si pentru Utilizatorii acordului-cadru, produsele de papetarie si birotica, descrise conform cerintelor mentionate în Caietul de sarcini, precum si livrarea acestora la adresele indicate de catre fiecare Utilizator, conform nevoilor acestora si în limita bugetului alocat cu aceasta destinatie. Utilizatori = beneficiari ai acordului-cadru centralizat mentio...
Obiectivul Acordului-Cadru centralizat este de a asigura, în numele si pentru Utilizatorii acordului-cadru, produsele de papetarie si birotica, descrise conform cerintelor mentionate în Caietul de sarcini, precum si livrarea acestora la adresele indicate de catre fiecare Utilizator, conform nevoilor acestora si în limita bugetului alocat cu aceasta destinatie. Utilizatori = beneficiari ai acordului-cadru centralizat mentionati în Anexa 2 la Caietul de sarcini care vor încheia contractele subsecvente în baza acordului-cadru centralizat si a anexelor acestuia încheiat de UCA în numele si pentru acestia. Cantitătile minime şi maxime ale întregului acord-cadru, respectiv cantitătile minime şi maxime ale contractelor subsecvente - sunt menţionate in Anaxa 1 la Caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare Contract Subsecvent este: 150.000,00 LEI, fara TVA si se raporteaza la o perioada cuprinsa intre 1 luna si 6 luni. Valoarea maxima estimata a achizitiei reprezinta valoarea maxima totala a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata. Valoarea minima estimata a achizitiei reprezinta valoarea minima a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 19 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate în considerare. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu