2. LOT 2 – dotari educationale,
In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor din cadrul proiectului “Construire Gradinita cu program prelungit in localitatea Gilau, comuna Gilau, judetul Cluj".
Contractul de furnizare supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde prestarea serviciilor de furnizare a dotarilor conform proiectulu...
2. LOT 2 – dotari educationale,
In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor din cadrul proiectului “Construire Gradinita cu program prelungit in localitatea Gilau, comuna Gilau, judetul Cluj".
Contractul de furnizare supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde prestarea serviciilor de furnizare a dotarilor conform proiectului tehnic, pentru realizarea investiţiei publice.
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru serviciile de furnizare ce urmează a fi
prestate sunt cuprinse in caietul de sarcini pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul
procedurii simplificate online, ce va fi derulată pe SEAP.
Complexitatea serviciilor de furnizare ce urmează a fi prestate nu este una ridicata, având în vedere că acestea vizează servicii de furnizare dotari pentru institutia de invatamant din comuna Gilau.
In acest sens va fi încheiat un contract de furnizare pe o perioadă de 30 zile. În acest interval de timp vor fi livrate toate dotarile necesare funcţionării unităţii de invăţământ. Contractul de achizitie publică de furnizare nu ridică aspecte deosebite în perioada de implementare.
Sumele necesare pentru executarea contractului vor fi finantate din bugetul local al comunei Gilau..
1. LOT 1 – Furnizare dotari vesela,
In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor din cadrul proiectului “Construire Gradinita cu program prelungit in localitatea Gilau, comuna Gilau, judetul Cluj".
Contractul de furnizare supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde prestarea serviciilor de furnizare a dotarilor conform proiectului tehnic, pentru realizarea investiţiei publice.
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru serviciile de furnizare ce urmează a fi
prestate sunt cuprinse in caietul de sarcini pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul
procedurii simplificate online, ce va fi derulată pe SEAP.
Complexitatea serviciilor de furnizare ce urmează a fi prestate nu este una ridicata, având în vedere că acestea vizează servicii de furnizare dotari pentru institutia de invatamant din comuna Gilau.
In acest sens va fi încheiat un contract de furnizare pe o perioadă de 30 zile. În acest interval de timp vor fi livrate toate dotarile necesare funcţionării unităţii de invăţământ. Contractul de achizitie publică de furnizare nu ridică aspecte deosebite în perioada de implementare.
Sumele necesare pentru executarea contractului vor fi finantate din bugetul local al comunei Gilau..
3. LOT 3 – Dotari echipamente PSI,
In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor din cadrul proiectului “Construire Gradinita cu program prelungit in localitatea Gilau, comuna Gilau, judetul Cluj".
Contractul de furnizare supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde prestarea serviciilor de furnizare a dotarilor conform proiectului tehnic, pentru realizarea investiţiei publice.
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru serviciile de furnizare ce urmează a fi
prestate sunt cuprinse in caietul de sarcini pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul
procedurii simplificate online, ce va fi derulată pe SEAP.
Complexitatea serviciilor de furnizare ce urmează a fi prestate nu este una ridicata, având în vedere că acestea vizează servicii de furnizare dotari pentru institutia de invatamant din comuna Gilau.
In acest sens va fi încheiat un contract de furnizare pe o perioadă de 30 zile. În acest interval de timp vor fi livrate toate dotarile necesare funcţionării unităţii de invăţământ. Contractul de achizitie publică de furnizare nu ridică aspecte deosebite în perioada de implementare.
Sumele necesare pentru executarea contractului vor fi finantate din bugetul local al comunei Gilau..
4. LOT 4 Active necorporale,
In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor din cadrul proiectului “Construire Gradinita cu program prelungit in localitatea Gilau, comuna Gilau, judetul Cluj".
Contractul de furnizare supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde prestarea serviciilor de furnizare a dotarilor conform proiectului tehnic, pentru realizarea investiţiei publice.
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru serviciile de furnizare ce urmează a fi
prestate sunt cuprinse in caietul de sarcini pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul
procedurii simplificate online, ce va fi derulată pe SEAP.
Complexitatea serviciilor de furnizare ce urmează a fi prestate nu este una ridicata, având în vedere că acestea vizează servicii de furnizare dotari pentru institutia de invatamant din comuna Gilau.
In acest sens va fi încheiat un contract de furnizare pe o perioadă de 30 zile. În acest interval de timp vor fi livrate toate dotarile necesare funcţionării unităţii de invăţământ. Contractul de achizitie publică de furnizare nu ridică aspecte deosebite în perioada de implementare.
Sumele necesare pentru executarea contractului vor fi finantate din bugetul local al comunei Gilau..