Feedback
I.D.: 53659739

Achizitia de tablete scolare si echipamente IT

Data publicarii
26.01.21 Exista 147.139 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
08.02.21
Pretul estimativ:
853.123,67 RON - 853.123,67 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 27.01.21 Publicat la 03.02.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de: LOT 1- echipamente mobile IT de tip tablete pentru uz scolar (inclusiv abonament internet) cu sistem management dispozitive -, LOT 2- echipamente si dispozitive necesare activitatii didactice on-line = laptop, tabla interactiva, router wireless, tabletă grafică, cască + microfon/amplificator voce, camere web, incluzand serviciile de punere in functiune a produselor livrate, instruirea personalului dese...
Achizitionarea de: LOT 1- echipamente mobile IT de tip tablete pentru uz scolar (inclusiv abonament internet) cu sistem management dispozitive -, LOT 2- echipamente si dispozitive necesare activitatii didactice on-line = laptop, tabla interactiva, router wireless, tabletă grafică, cască + microfon/amplificator voce, camere web, incluzand serviciile de punere in functiune a produselor livrate, instruirea personalului deservent, asigurarea de service autorizat si asistenta tehnica in perioada de garantie. Durata de furnizare a produselor este de maxim 60 zile de la comanda achizitorului, pentru toate loturile. Durata serviciilor de furnizare internet mobil nelimitat este de 24 de luni de la data livrarii si receptionarii produselor. Serviciile de management al dispozitivelor se vor livra/presta pentru o perioada de 12 luni de la data livrarii si receptionarii NOTA: In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de tablete scolare si echipamente IT etapa 2 12.10.21
Achizitie dezinfectanti si echipamente de protecţie medicală pentru scolile din comuna Berceni 17.03.22
Achizitie dezinfectanti si echipamente de protecţie medicală pentru scolile din comuna Berceni 14.07.22
"Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate din Comuna Băneşti, Judeţul Prahova: Lot 1: Reabilitare sediu primăria Comunei Băneşti, Judeţul Prahova Lot 2: Reabilitare energetică instituţii de învăţământ în Comuna Băneşti, Judeţul Prahova- clădire Şcoală Veche sat Băneşti" 08.02.24
Executie lucrari pentru obiectivele de investitii din cadrul Programului national de constructii de interes public sau social din Subprogramul Asezaminte culturale - Pachet 143 lot 1-3 respectiv: Lot 1- Construire asezamant cultural in Comuna Ciprian Porumbescu judetul Suceava; Lot 2- Construire centru cultural comuna Banesti, judetul Prahova; Lot 3- Construire camin cultural in sat Sacalaseni, comuna Sacalaseni, judetul Maramures; 21.03.18
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii: Pachet 20 loturile 1–2, CONSTRUCTII DE BAZE SPORTIVE - PROIECT TIP 1 - V2 combustibil gaz - Lot 1 - Construire baza sportiva TIP 1 – sat Strejnicu, comuna Targsoru Vechi, judetul Prahova si Lot 2 - Construire baza sportiva TIP 1 - str. Tirgul Nou nr. 2D, municipiul Caracal, judetul Olt 01.09.22
Pachet 53: Proiectare, exec. lucr. şi asist. tehn. din partea proiect pe perioada exec. lucr. pentru ob. de invest: L1–"Reabilitare, extindere, modernizare şi dotare aşezământ cultural, str. Rahovei, nr. 1, oraş Vânju Mare, Judeţul Mehedinţi" - 6148 L2-"Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Centrului Cultural – sat Cornu de Jos, str. Veteranilor nr11, comuna Cornu, judet Prahova" - 9923 22.10.24
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: Lot 1-Lot 7 28.09.23
“Elaborare S.F. si P.A.C. pentru:Lot 1–DRDP Bucuresti–PASAJ RUTIER DENIVELAT pe DN 2 KM 55+800;Lot 2-DRDP Bucuresti–PASAJ RUTIER DENIVELAT pe DN 6 km 9+200;Lot 3-DRDP Bucuresti–PASAJ RUTIER DENIVELAT pe DN 1 km 27+500;Lot 4 DRDP Bucuresti–PASAJ RUTIER DENIVELAT pe DN 1 km 79+580;Lot 5-DRDP Bucuresti–PASAJ RUTIER DENIVELAT pe DN 1 km 80+700;Lot 6–DRDP IASI-PASAJ RUTIER DENIVELAT pe DN 28 km 56+136  
Achizitie: ,, DOTAREA PRIMĂRIEI COMUNEI SURANI, JUDEŢUL PRAHOVA, CU BULDOEXCAVATOR PENTRU LUCRĂRI DE GOSPODĂRIRE COMUNALĂ’’