Feedback
I.D.: 48952473

Achizitia de substante dezinfectante biocide (pentru tegumente, suprafete si echipamente medicale), cu scopul prevenirii infectiei cu COVID 19, in vederea asigurarii procedurilor de dezinfectie si decontaminare in cadrul SAJ Iasi

Data publicarii
18.08.20 Exista 256.928 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
24455000-8
Termenul limita pentru depunere:
02.09.20
Pretul estimativ:
53.770,00 RON - 645.240,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.08.20 Publicat la 28.08.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord cadru privind furnizarea de substante dezinfectante biocide (pentru tegumente, suprafete si echipamente medicale) cu scopul prevenirii infectiei cu COVID 19, in vederea asigurarii procedurilor de dezinfectie si decontaminare in cadrul Serviciului Ambulanta Judetean Iasi, pe o perioda estimata de 12 luni, conform cerintelor din Caietul de Sarcini - ANEXA. OBLIGATIVITATE...
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord cadru privind furnizarea de substante dezinfectante biocide (pentru tegumente, suprafete si echipamente medicale) cu scopul prevenirii infectiei cu COVID 19, in vederea asigurarii procedurilor de dezinfectie si decontaminare in cadrul Serviciului Ambulanta Judetean Iasi, pe o perioda estimata de 12 luni, conform cerintelor din Caietul de Sarcini - ANEXA. OBLIGATIVITATEA PREZENTARII DE MOSTRE, PANA LA DEPUNEREA OFERTELOR. Mostrele prezentate de catre operatorul economica raman in custodia autoritatii, Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi si vor constitui modele de referinta in functie de care se verifica calitatea produselor contractante. Frecventa contractelor subsecvente incheiate in baza acordului cadru, precum si valoarea fiecaruia dintre acestea nu constitue obligatii ale achizitorului din perspectiva achizitionarii acelor cantitati estimate minime/maxime precizate in documentatia de atribuire sau a incheierii numarului de contracte subsecvente precizate initial. Contractele subsecvente se vor atribui, in functie de creditele bugetare aprobate si de necesitatile autoritatii contractante. Autoritatea va solicita incepand cu al doilea contract subsecvent, inainte de incheierea acestuia, fiecarui contractant parte a acestui acord cadru, o reofertare de pret. NOTA: Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare doar pana in a 5 zi inainte de limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Termenul de solicitare a clarificarilor este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/canditaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
MATERIALE SANITARE – ACORD CADRU 30.03.21
MATERIALE SANITARE – ACORD CADRU 03.04.23
MATERIALE SANITARE – ACORD CADRU 05.09.19
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) şi produse de îngrijire - scutece de unică folosinţă 15.05.23
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE 3 LOTURI 10.01.22
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 16.11.20